„Google“ ir vėl verčia mus spėlioti: Po netikėto „Pixel 9a“ pristatymo, dabar bendrovė skelbia apie paslaptingą „Imagination Studio“ – renginį, kuris vyks kovo 29 d. madingame Tokijo Šibujos rajone. Tačiau kas slepiasi už reklaminio pranešimo su „Pixel“ logotipu ir velnio ragais?
Kaip atskleidžiama oficialiame @GoogleJapan „Twitter“ profilyje, „Google“ bendradarbiauja su Pietų Korėjos K-pop sensacija Babymonster. Kol kas neaišku, ar merginų grupė pristatys naujas dirbtinio intelekto funkcijas, ar išskirtinį „Pixel“ turinį. Spėjama, kad bus išplėsta „Pixel Studio“ programa, kuri neseniai įvaldė ir į žmogų orientuotą vaizdų kūrimą.
Vieta neatsitiktinė: 2023 m. „Pixel“ pardavimai Japonijoje išaugo daugiau kaip 500 % – daugiausia dėl hito „Pixel 7a“. Dabar „Google“ netgi aplenkė „Sony Xperia“ ir tapo šios šalies rinkos lydere. Todėl „Vaizduotės studija“ galėtų ne tik išbandyti dirbtinio intelekto funkcijas, bet ir įkvėpti gerbėjus.
Kas už jos slypi?
Dirbtinis intelektas susitinka su muzikiniu vaizdo klipu: Galbūt interaktyvūs vaizdo klipai su kūdikiais monstrais, sukurtais naudojant pikselių dirbtinį intelektą.
Pikselinė „Pixel Studio 2.0“: atnaujinimas kūrybiškam vaizdų redagavimui ar avatarams?
Ribotos serijos: specialaus dizaino „Pixel“ mobilieji telefonai su grupės motyvais?
Kol gerbėjai Japonijoje nekantriai laukia šio renginio, technologijų entuziastai tikisi pasaulinių programinės įrangos atnaujinimų. Aišku viena: „Google“ ir toliau pasikliauja popkultūros ir dirbtinio intelekto inovacijų deriniu, kad „Pixel“ taptų privalomu gyvenimo būdo elementu.
Parašyti komentarą