Lexus ES visada turėjo technologiškai pažangaus automobilio reputaciją, o septintosios kartos modelis šią reputaciją dar labiau įtvirtino. Gamintojas žengė dar vieną žingsnį ir įdiegė jame skaitmeninius išorinius veidrodėlius, kurie, jo teigimu, yra pirmieji pasaulyje masinei gamybai skirtame automobilyje.
Japonijos konglomeratas „Lexus“ dar 2018 m. paskelbė, kad „Lexus ES z“ bus pirmasis masinės gamybos automobilis, kuriame vietoj įprastų šoninių veidrodėlių bus įrengtos atbulinės eigos kameros. Tokiu būdu prekės ženklas aplenkė kolegą premium klasės automobilių gamintoją „Audi“, kuris planavo pasiūlyti savo beveidrodę technologiją visureigyje „e-tron“, kai šis bus pradėtas pardavinėti 2019 m. pradžioje.
Kaip veikia skaitmeniniai veidrodėliai, kurie sužavėjo rinką ir nukėlė mus į ateitį?
ES sistemos pagrindą sudaro pora nedidelių kamerų, sumontuotų ant statramsčių, kur paprastai būtų automobilio šoniniai veidrodėliai. Jų vaizdai rodomi dviejuose 5 colių ekranuose, esančiuose viduje, prie priekinio stiklo pagrindo. Lexus teigia, kad kamerų korpusai buvo specialiai suprojektuoti taip, kad juose nesikauptų lietaus ir sniego, kurie galėtų trukdyti kameros matomumui. Be to, kamerų matymo laukas automatiškai reguliuojasi, kai įjungiamas indikatorius arba perjungiama atbulinės eigos pavarų dėžė.
Jau dešimtmečius šoniniai veidrodėliai su kameromis yra tarsi šventasis automobilių dizainerių Gralis. Be to, kad jie ne tik atrodo elegantiškiau, bet ir yra mažesni už standartinius, todėl užtikrina geresnę aerodinamiką ir sumažina vėjo keliamą triukšmą važiuojant. Automobilių parodose demonstruojamuose koncepciniuose automobiliuose ši technologija reguliariai naudojama bent jau nuo 1980-ųjų, tačiau iki šiol jų komercinis pritaikymas buvo stabdomas dėl išlaidų ir teisinių problemų, susijusių su rinka.
Lexus ES taip pat išsiskiria daugybe saugaus ir patogaus vairavimo funkcijų?
Tai geras greitkelių automobilis, kuris maloniai ir ramiai važiuoja. Japoniškame „Lexus ES“ montuojamas 2,5 l benzininis hibridinis variklis. Didesnis 3,5 V6 variklis Japonijoje nesiūlomas. Kaip ir galima tikėtis iš Lexus, jame įrengta daugybė saugumo ir patogumo funkcijų, tačiau visi kritikai teigia, kad įdomiausiosfunkcijos yra nauji skaitmeniniai veidrodėliai. Juos „F Sport“ automobiliuose galima įsigyti nuo 2020 m. liepos mėn. Anksčiau tai buvo taikoma tik prabangiausiems modeliams.
Lexus ES jau kurį laiką yra populiariausias šios markės sedanas Lenkijoje
Metai iš metų kiekvienas modelis giriamas už puikią surinkimo kokybę, komfortą, salono garso izoliaciją ir ekonomišką hibridinę pavarą. Automobilis taip pat giriamas už didelį patikimumą, kurį patvirtina Lenkijos dilerių tinklo duomenys. Ataskaitos rodo, kad daugiau nei pusė rinkoje esančių ES modelių, kurių rida siekia 150 000 km, vis dar turi gamyklinius stabdžių diskus ir kaladėles, kurių nereikia keisti. Tai patvirtina aukščiausią šio modelio kokybę ir padeda sumažinti automobilio eksploatavimo išlaidas.
Skaitmeniniai veidrodėliai taip pat bus matomi 2025 m. ES modelyje. Šiame naujajame 2025 m. „Lexus Es 300h“ bus daug patogių funkcijų, tokių kaip atbulinės eigos kamera, panoraminis stogas, navigacija, nuotolinis užvedimas, aukščiausios kokybės garso sistema, užvedimas be raktelio, „Bluetooth“, nuotolinis atidarymas ir daug kitų. Jo tikrai verta laukti.
Šaltinis: Moto.pl
Parašyti komentarą