Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Su šiuo „Hyundai“ nuvažiavo 666 255 km. Kas liko iš akumuliatoriaus?
Automobiliai / Transporto priemonės

Su šiuo „Hyundai“ nuvažiavo 666 255 km. Kas liko iš akumuliatoriaus?

Hyundai IONIQ 5 elektromobilis
Dalintis

„Hyundai Ioniq 5“ yra elektrinis krosoveris, pelnęs pripažinimą automobilių rinkoje dėl patogumo, dizaino ir efektyvumo. Be to, šis automobilis gali pasigirti dideliu patikimumu, ką patvirtina „Hyundai Ioniq 5“ istorija su įspūdinga daugiau nei 666 000 km rida.

Automobilio savininkas iš Korėjos pasigyrė didžiule rida. Vaizdo įraše parodytam „Ioniq 5“ yra treji metai, o jo odometras rodo, kad per tą laiką jis nuvažiavo 666 255 km. Vidutinė dienos rida yra 608 km. Ir kaip pasirodo, įveikti tokį didelį atstumą automobiliui nebuvo išskirtinai sunki užduotis.

„Hyundai Ioniq 5“ nuvažiavo 666 255 km beveik be gedimų. Per visą šios transporto priemonės naudojimo laikotarpį savininkas pakeitė reduktoriaus (diferencialo) alyvą ir stabdžių skystį. Be to, sugedo integruotas įkrovimo valdymo blokas (ICCU) ir automobilio negalima įkrauti naudojant kintamąją srovę (AC). Tačiau savininkui tai netrukdo, nes elektrą jis ir taip papildo iš greitųjų įkroviklių.

Visiems tikriausiai įdomu, kaip sekėsi akumuliatoriui? Galima sakyti, jis drąsiai ištvėrė intensyvaus naudojimo sunkumus.

Savininkas prisipažino, kad įkraudavo automobilį pačiu nesveikiausiu būdu, t. y. su greitaisiais įkrovikliais ir dažniausiai iki 100 proc. Tokiu būdu automobilis nuvažiavo 580 000 km su originaliu akumuliatoriumi. Tada „Hyundai“ tyrimų ir plėtros centras nemokamai jį pakeitė nauju. Verta paminėti, kad išmontavimo metu jis turėjo 87 proc. efektyvumą, o savininkas tuo nesiskundė.

Keitimas vyko ne visiškai savininko nuožiūra, nes, kaip pats pripažino, jei būtų tekę už keitimą susimokėti, greičiausiai būtų keitęs automobilį. Be to, akumuliatoriaus efektyvumas buvo įspūdingas, ypač atsižvelgiant į naudojimo intensyvumą.

Apie kitus gedimus savininkas neužsiminė, todėl galime manyti, kad likę komponentai, įskaitant variklį, yra vietoje.

Taigi, kaip parodė šis automobilis, didžiulius atstumus įveikti elektromobiliais įmanoma ir be dažnų akumuliatoriaus keitimų. Su šia problema dažnai susiduria „Tesla“ savininkai, nuvažiuojantys didelius atstumus.

Žinoma, aprašytas atvejis yra unikalus ir dauguma „Ioniq 5“ savininkų su tokiais iššūkiais nesusidurs. Lietuvoje ar net visoje Europoje tokiai ridai pasiekti prireikia keliolikos metų, o tai suteikia daug vilčių, kad vieno akumuliatoriaus bloko gali pakakti net visam automobilio eksploatavimo laikui. Verta prisiminti apie garantiją, kurią „Hyundai“ siūlo standartiškai akumuliatoriui – t. y. 8 metai arba 160 000 km. Gedimo atveju ne per šį laikotarpį akumuliatoriaus taisymo išlaidos gali būti didelės, nors šis pavyzdys rodo, kad yra didelė tikimybė, jog taip neatsitiks.

Šaltinis: auto-swiat.pl

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Subaru Forester 2025 hibridas

Kokie hibridai liks kelyje po 2030 m.? Europos Sąjungos sprendimų užkulisiai ir įtaka rinkai

Artėjant 2030 metams, automobilių pramonė atsidūrė lūžio taške. Europos Sąjunga, siekdama ambicingų...

Android Auto 14.6

„Android Auto 14.6: „Google“ platina naują naujinimą per „Play Store“

„Google“ toliau tobulina „Android Auto“ ir pristato 14.6 versiją mūsų automobilių ekranams....

Kia PHEV hibridas / Erman Gunes / Shutterstock.com

ES nori „nunužudyti“ hibridus. Pramonė piktinasi po ES sprendimo dėl „Utility Factor“

Europos Sąjunga planuoja keisti reglamentavimą, susijusį su įkraunamaisiais hibridais (PHEV), o tai,...

Zeekr 9X

Flagmaninis „Zeekr 9X“ netrukus debiutuos Kinijoje

„Zeekr“ ruošia naują hibridinį krosoverį, pavadintą 9X. Tikimasi, kad naujiena debiutuos Kinijoje...