Sukčiai „Swedbank“ vardu siunčia elektroninius laiškus, kuriuose prašoma atnaujinti duomenis. Bankas ir saugumo ekspertai ragina klientus būti budrius ir nepasimesti.
Savaitgalį sukčiai Lietuvos, Latvijos ir Estijos piliečiams siuntė apgaulingus elektroninius laiškus, prašydami atnaujinti asmens duomenis. Bankas „Swedbank“ ir saugumo ekspertai ragina neatsakinėti į šiuos el. laiškus ir nespausti jokių nuorodų šiuose laiškuose. Bankas nesiunčia klientams elektroninių laiškų su reikalavimu atnaujinti asmens duomenis!
Remiantis iš banko klientų gautais pranešimais, sukčiai savaitgalį sukčiavimo laiškus siuntė į darbinius žmonių elektroninio pašto adresus. Todėl didelė dalis gyventojų su šia netikra žinia susidūrė šiandien, prasidėjus darbo savaitei. „Swedbank” primena, kad bankas niekada nesiunčia elektroninio laiško su prašymu atnaujinti savo asmens duomenis. Esant tokiam poreikiui, bankas su klientu bendraus per internetinę bankininkystę, kur taip pat bus galima įvesti duomenis.
Jei klientai vis dėlto įveda savo duomenis, bankas prašo nedelsiant susisiekti ir užblokuoti prieigą prie internetinės bankininkystės ir (arba) mokėjimo kortelių.
Šaltinis: la.lv
Tie sukčiai ir yra patys banko darbuotojai, kurie turėdami prieigas bei žinias apie klientus, gali vogti, bei dar „auklėjant” mulkinti „kaip saugotis”!
Swedbankas man yra PAVOGĘS- NACIONALIZAVĘS VISAS milijonines SĄSKAITAS! – ir nesuka galvos, kaip SUGRĄŽINTI!!! Galų nesurasti, – nes, tame kumštyje, kur KLESTI KORUPCIJA, APGAULĖS, įteisintos VAGYSTĖS! – visada lieki tik pats kaltas!…
O iš kur pas tamstą milijoninės sumos sąskaitose? Ko gero, svajonėse….
Tegul griaudzia kotą tie sukčiai