Įmonių, ieškančių pagalbos CV atrankoje, tarpe vis labiau populiarėja įdarbinimo proceso automatizavimas naudojant dirbtinį intelektą. Dirbtinis intelektas leidžia nuodugniau analizuoti dokumentų turinį, o tai gali reikšti didesnį efektyvumą ieškant tinkamų kandidatų. Bendrovė „LinkedIn“ pristatė įrankį „Hiring Assistant“, kuris ne tik filtruoja gyvenimo aprašymus, bet ir leidžia bendrauti su kandidatais ne standartinėmis darbo valandomis.
Jei ieškote darbo, tikėtina, kad prieš jūsų CV patekdamas į personalo atrankos specialisto rankas, pirmiausia jį peržiūrės dirbtiniu intelektu pagrįstas įrankis. Taip atsitinka dėl didelio susidomėjimo, ypač didelėmis įmonėmis arba patraukliomis pareigomis.
Pretendentų stebėjimo sistemos
Remiantis „Resume Genius“ svetainės duomenimis, 48 % įdarbinimo vadovų naudoja dirbtinį intelektą, kad iš anksto patikrintų CV prieš tai, kai juos patikrina žmogus. Ir nors įmonės jau seniai naudoja pretendentų stebėjimo sistemas (ATS) gyvenimo aprašymams analizuoti, gaudydamos pareigybei reikalingus raktinius žodžius, dirbtinis intelektas gali dar labiau automatizuoti šį procesą.
Taip būtų išspręsta problema, kai kandidatai baudžiami už tai, kad nenaudoja tinkamų raktažodžių, be kurių jie nepereitų į kitą „etapą“, t. y. kai jų CV perskaito žmogus. Dirbtinis intelektas galėtų perskaityti visus gyvenimo aprašymus, o tai būtų naudinga ir darbdaviui, ir kandidatams.
Ar raktiniai žodžiai gyvenimo aprašymuose jau praeitis?
Ne nuo šiandien kandidatams naudinga praktika į savo CV įtraukti raktinius žodžius iš darbo pasiūlymo. Pavyzdžiui, jie gali pasigirti gebėjimu programuoti tokiomis kalbomis kaip Python ar C++, jei tai reikalinga programavimo darbams – taip padidėja tikimybė, kad jų gyvenimo aprašymas bus pastebėtas tarp kitų ir dėl to jie bus įdarbinti.
Tačiau naujos dirbtiniu intelektu pagrįstos priemonės žengia dar toliau: jos gali suprasti gyvenimo aprašymo turinį, o tai reiškia, kad padeda nustatyti kandidatus, kurie neįtraukė konkrečių raktinių žodžių, teigia konsultacinės bendrovės „Aptitude Research“ vyriausioji analitikė Madeline Laurano.
Vadovams reikia pagalbos rūšiuojant ir peržiūrint gyvenimo aprašymus, kai kuriuos iš jų gali sukurti dirbtinis intelektas.
Kaip įmonės supaprastina įdarbinimo procesą?
Spalį „LinkedIn“ pristatė dirbtinio intelekto agentą, skirtą tokioms personalo užduotims, kaip paraiškų sijojimas, atlikti. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pasakyti agentui, pavadintam „Įdarbinimo asistentu“, kokio tipo kandidato norite, ir dirbtinio intelekto pagalbininkas pateiks geriausių kandidatų sąrašą. Yra net galimybė nukreipti asistentą į dabartinį darbuotoją ir paprašyti, kad jis surastų panašių kandidatų.
Įrankis taip pat leidžia kalbėtis su kandidatais ne darbo valandomis, o prireikus prie pokalbio gali prisijungti įdarbinimo specialistas.
Pagalba ieškantiems darbo
LinkedIn tikisi, kad tinkamos darbo vietos paieškos procesą palengvins ir kandidatams. Šiuo metu kuriama priemonė, kuri leistų žmonėms įvesti darbo aprašymą, o ne nurodyti tikslų darbo pavadinimą. Užsimenama, kaip galėtų atrodyti naujoji paieška: „Suraskite man darbą, kuriame galėčiau dirbti misijoje į kosmosą“. Bandymai jau vyksta tarp „LinkedIn Premium“ prenumeratorių.
Šaltinis: Interia.pl
Parašyti komentarą