Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Legendinis sugrįžimas. Naujieji „VW Transporter“ ir „Caravelle“ jau Lietuvoje
Automobiliai / Transporto priemonės

Legendinis sugrįžimas. Naujieji „VW Transporter“ ir „Caravelle“ jau Lietuvoje

Dalintis

Naujieji „Volkswagen Transporter“ ir „Caravelle“ modeliai pasirodo ne tik su įspūdingu techniniu atnaujinimu, bet ir simboliškai – švenčiant legendinio „VW Bulli“ 75-ąjį jubiliejų. Ši karta žymi naują etapą komercinio transporto evoliucijoje: nuo klasikinių turbodyzelinių (TDI) iki modernių įkraunamų hibridų (eHybrid) ir visiškai elektrinių versijų (e-Transporter bei e-Caravelle). Net 13 kėbulo tipų, platus galios pasirinkimas ir rekordiškai lankstus pritaikymas – tai transportas, kuriame inovacijos susitinka su tradicija.

Pažymėdama naujojo „Transporter“ atvykimą, „Volkswagen Commercial Vehicles“ pristatė pasaulinę kampaniją, kurioje dalyvauja Holivudo aktorius Jasonas Stathamas – įspūdingosios filmų serijos „Transporteris“ žvaigždė. J. Stathamas, kaip charizmatiškas ir nuolat veiksme esantis „transporteris“, yra idealus pasirinkimas, perteikiantis naujojo komercinio automobilio savybes.

Asmeninės konfigūracijos ir kainų lankstumas 

Su dešimtimis konfigūracijos galimybių – nuo kėbulo ilgio ir sėdynių išdėstymo iki apdailos lygių ir variklių sistemų – tiek „Transporter“, tiek „Caravelle“ pritaikomi plačiai poreikių įvairovei.

Pirmą kartą „Transporter“ taip pat bus siūlomas su L formos krovinių erdvės išdėstymu – tai leidžia turėti dvi keleivių eiles ir plačią erdvę kroviniams. Ypač plačios konfigūracijos galimybės leidžia rinktis iš skirtingų kainų lygių, kurie gali būti apskaičiuojami individualiai atsižvelgiant į kiekvieną klientą. Lankstus požiūris užtikrina, kad kiekvienas klientas gautų sprendimą, tiksliai atitinkantį jo specifinius poreikius.

Nuo 81 iki 210 kW – platus galios ir eksploatacinių savybių spektras

Pirmą kartą naujasis „Transporter“ siūlomas su itin plačiu pavaros sistemų spektru: nuo tradicinių dyzelinių iki hibridinių ir visiškai elektrinių. Trys 2,0 l keturių cilindrų TDI varikliai yra naujųjų „Transporter“ ir „Caravelle“ modelių pavaros sistemos pagrindas: jų galia atitinkamai – 81 kW (110 AG), 110 kW (150 AG) ir 125 kW (170 AG). Iki 110 kW galios TDI varikliai standartiškai komplektuojami su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. 125 kW TDI visada derinamas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže; 110 kW TDI varikliui ši pavarų dėžė gali būti derinama pasirinktinai.

Nuo 110 kW galios TDI modelius taip pat galima užsisakyti su visų varančiųjų ratų pavara (4MOTION). Iš tinklo įkraunama hibridinė versija, kartu su automatine CVT pavarų dėže ir priekinių ratų pavara, užtikrina 171 kW (232 AG) sisteminę galią ir iki 60 km vien elektra nuvažiuotą atstumą. Naujojo „e-Transporter“ versijos gali būti 85 kW (115 AG), 100 kW (136 AG), 160 kW (218 AG) ir 210 kW (286 AG) galios; „e-Caravelle“ modelius galima užsisakyti nuo 100 kW galios. Galiniais ratais varomų elektrinių modelių grynoji akumuliatoriaus talpa yra iki 64 kWh ir užtikrina iki 330 km nuvažiuojamą atstumą. Planuojama, kad vėliau šiais metais pasirodys ir ilgesnės ridos (iki 357 km) versija.

original_VolkswagenCaravelle_1

Reikšmingai didesnė naudingoji apkrova ir vilkimo galia 

Naujasis „Transporter“ gali būti sukonfigūruotas kaip skydinis furgonas, taip pat – kaip „Combi“ ir „dropside“.  Nuo pasirinktos versijos priklauso ratų bazės ilgis ir stogo aukštis – abu galima rinktis iš dviejų skirtingų variantų. „Caravelle“ taip pat siūlomas su dviem skirtingo ilgio ratų bazėmis.

Standartinis abiejų modelių ilgis yra 5050 mm, t. y. 146 mm didesnis, palyginti su ankstesnės kartos (T6.1) modeliu. Naujojo modelio su pailginta ratų baze bendras ilgis yra 5450 mm. Ilgoji ratų bazė visada naudojama „Transporter Dropside“ versijoje su dviguba kabina.

Visų modelių išorinis plotis (be išorinių veidrodėlių) yra 2032 mm, kuris palyginti su ankstesniais modeliais yra 128 mm didesnis. Standartinės versijos aukštis yra 1984 mm (įprastas stogas); skydinio furgono su aukštu stogu aukštis yra šiek tiek mažesnis nei 2,5 m.

Taigi, priklausomai nuo versijos, į automobilį galima pakrauti nuo 5,8 kubinių metrų iki 9,0 kubinių metrų krovinių. Atitinkamai padidėjo naudingoji apkrova ir vilkimo galia: didžiausia naudingoji apkrova dabar siekia iki 1,33 tonos ir yra 0,13 tonos didesnė nei anksčiau, o didžiausia vilkimo galia padidėjo iki 2,8 tonos (anksčiau buvo 2,5 tonos).

original_VolkswagenCaravelle_2

Ergonomiška darbo vieta

„Volkswagen Commercial Vehicles“ komanda suprojektavo vairuotojo erdvę kaip profesionalią, pagal individualius poreikius pritaikomą darbo vietą. Sėdynės išsiskiria aukšto lygio ergonominiu komfortu – siūloma nuo standartinės keturių krypčių versijos iki pasirenkamų individualiai reguliuojamų sėdynių su aštuoniais elektriniais nustatymais ir juosmens atrama.

Naujoje vairuotojo kabinoje yra patogiai išdėstyti 12 colių „Digital Cockpit“ ir 13 colių informacinių ir pramoginių technologijų jutikliniai ekranai. Pirmą kartą „Volkswagen“ komerciniame automobilyje galima pasirinkti ir skaitmeninį galinio vaizdo veidrodėlį – tai ypač naudinga automobiliuose su pertvara. Veidrodėlyje taip pat integruota vaizdo registratoriaus funkcija.

Trys „Transporter“ įrangos linijos, penkios „Caravelle“

„Transporter“ mikroautobusai gali būti tiek bazinės „Transporter“ versijos, tiek išskirtiniai „PanAmericana“ modeliai. „Dropside“ variantas visada pristatomas su bazine versija.

„Caravelle“ atveju siūloma bazinė versija, vidutinės komplektacijos „Life“, aukščiausios klasės „Style“ versija, o taip pat „PanAmericana“ modelis, kuris pasižymi visureigio įranga ir rafinuotu interjeru. Be to, galima įsigyti ir specialiosios „Edition“ serijos „Transporter“ ir „Caravelle“ su visiškai individualia įranga.

original_VolkswagenTransporter_3

Įspūdinga standartinė įranga

Palyginti su T6.1 kartos modeliu, „Volkswagen Commercial Vehicles“ gerokai išplėtė standartinę įrangą. Visos septintos kartos „Transporter“ versijos turi šias funkcijas: LED priekinius žibintus, įskaitant „Light Assist“ pažangų tolimųjų šviesų valdymą, LED galinių žibintų grupes, „Digital Cockpit“, 13 colių informacinę ir pramogų sistemą (įskaitant DAB+, „Apple CarPlay“, „Android Auto“ ir internetines paslaugas), daugiafunkcinį vairą, elektroninį stovėjimo stabdį su „Auto Hold“ funkcija, „Keyless Start“ sistemą, lietaus jutiklį, „Lane Assist“ eismo juostos išlaikymo sistemą, „Front Assist“ automatinio avarinio stabdymo sistemą ir „Dynamic Road Sign Display“. „Transporter“ modelių elektros įranga maitinama per įvairias sąsajas, įskaitant USB-A, USB-C ir 12 V lizdus. Papildomai galima įsigyti 230 V įrenginių maitinimo jungtis.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Perdirbtas plastikas automobiliuose

Daugiau perdirbto plastiko automobiliuose. ES griežtina reikalavimus ir nustato naujas sąlygas

Antradienį Europos Sąjungos Taryba pranešė, kad susitarė nustatyti reikalavimus, kuriais siekiama užtikrinti,...

BYD Seal 5 DM-i 2

Kinija puola „Corollas“ ir „Octavias“! Ar šis naujas liaudies automobilis pakeis žaidimo taisykles?

Kinijos automobilių gamintojai vis drąsiau žengia į mūsų rinką, o dabar į...

Sprogusi oro pagalvė

„Citroën“ atšaukia 441 000 automobilių – sugedusios oro pagalvės gali sprogti

„Citroën“ atšaukia 441 000 „C3“ ir „DS3“ modelių dėl defektinių „Takata“ oro...

Subaru Forester 2025 hibridas

Kokie hibridai liks kelyje po 2030 m.? Europos Sąjungos sprendimų užkulisiai ir įtaka rinkai

Artėjant 2030 metams, automobilių pramonė atsidūrė lūžio taške. Europos Sąjunga, siekdama ambicingų...