Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Oficialiai debiutavo pirmasis tik Kinijai skirtas „Audi“ elektromobilis
Automobiliai / Transporto priemonės

Oficialiai debiutavo pirmasis tik Kinijai skirtas „Audi“ elektromobilis

AUDI E5 elektromobilis Kinijos rinkai
AUDI E5 elektromobilis Kinijos rinkai
Dalintis

Vokietijos automobilių gamintojas „Audi“ prieš mažiau nei metus žengė visiškai netikėtą žingsnį – Kinijoje buvo sukurtas naujas „AUDI“ prekės ženklas, bendradarbiaujant su vietine kompanija SAIC.

Tai yra netikėta, nes tradiciškai vokiečių automobiliai Kinijoje buvo labai paklausūs būtent dėl prekės ženklo prestižo. Bet kokiu atveju, kinams sekasi puikiai su elektromobilių kūrimu, todėl dabar pristatytas pirmasis tik Kinijos rinkai skirtas „AUDI E5“.

Tai yra maždaug Audi A5 dydžio automobilis, galintis išvystyti iki 776 arklio galių. Jis sukurtas naudojant naują Advanced Digitized Platform sistemą, kuri buvo sukurta kartu su SAIC, tačiau ši platforma bus naudojama tik Kinijos rinkai skirtose mašinose.

Automobilis yra minimalistinio dizaino. Kiekvienas gali spręsti pats, tačiau aišku, kad automobilis nepanašus į nieką, ką Audi siūlo mums Europoje. Taip pat vietoj tradicinių keturių ratų yra didelis užrašas „AUDI“.

Nėra paskelbta daugiau informacijos apie akumuliatorius ir nuvažiuojamą atstumą su vienu įkrovimu, tačiau nurodoma, kad akumuliatoriai yra iki 100 kWh talpos ir gali nuvažiuoti 800 kilometrų su vienu įkrovimu. Kol kas reikia laukti oficialių skaičių.

Žinomos galios variantai – bazinis variantas su 295 arklio jėgomis, po to eina 402 arklio jėgų variantas, 570 arklio jėgų variantas ir taip pat 776 arklio jėgų flagmanas, kuris iki 100 km/h įsibėgs per 3,4 sekundes. Naudojama platforma taip pat užtikrina 800 V akumuliatorių sistemą, kuri bent jau brangiausiose versijose užtikrins didelę įkrovimo galią.

Vairavimo pagalbos sistemoje naudojamas LIDAR jutiklis, tačiau iš viso naudojami 29 skirtingi jutikliai ir kameros, užtikrinantys matomumą aplink automobilį. Audi nepatikslina, kokios yra šios sistemos galimybės, tik paskelbė rinkodaros tekstą, kuriame paaiškinama, kad vairavimo pagalbos sistemos sukurtos tam, kad būtų galima susidoroti su įvairiomis miesto gyvenimo situacijomis.

Planuojama, kad per ateinančius dvejus metus „Audi“ asortimentas Kinijoje bus papildytas dar dviem išskirtiniais modeliais, skirtais šios šalies rinkai.

Šaltinis:

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Perdirbtas plastikas automobiliuose

Daugiau perdirbto plastiko automobiliuose. ES griežtina reikalavimus ir nustato naujas sąlygas

Antradienį Europos Sąjungos Taryba pranešė, kad susitarė nustatyti reikalavimus, kuriais siekiama užtikrinti,...

BYD Seal 5 DM-i 2

Kinija puola „Corollas“ ir „Octavias“! Ar šis naujas liaudies automobilis pakeis žaidimo taisykles?

Kinijos automobilių gamintojai vis drąsiau žengia į mūsų rinką, o dabar į...

Sprogusi oro pagalvė

„Citroën“ atšaukia 441 000 automobilių – sugedusios oro pagalvės gali sprogti

„Citroën“ atšaukia 441 000 „C3“ ir „DS3“ modelių dėl defektinių „Takata“ oro...

Subaru Forester 2025 hibridas

Kokie hibridai liks kelyje po 2030 m.? Europos Sąjungos sprendimų užkulisiai ir įtaka rinkai

Artėjant 2030 metams, automobilių pramonė atsidūrė lūžio taške. Europos Sąjunga, siekdama ambicingų...