Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Mercedes-Benz eActros 600 ruošiamas Guinnesso rekordui
Automobiliai / Transporto priemonės

Mercedes-Benz eActros 600 ruošiamas Guinnesso rekordui

eActros 600 sieks rekordo
Dalintis

Mercedes-Benz Trucks kompanija turi ambicingą tikslą – nustatyti naują Guinnesso pasaulio rekordą, kuris kartu pabrėš elektromobilumo potencialą sunkiosios logistikos srityje. Pagrindinis būsimo renginio herojus bus magistralinis elektrinis vilkikas Mercedes-Benz eActros 600, kuris 2025 m. birželio 4 d. turės nuvažiuoti atbuline eiga daugiau nei 100 kilometrų be sustojimo. Lenktynės vyks profesionalioje Motorsport Arena trasoje Oscherslebeno mieste, esančiame Vokietijos Saksonijos-Anhalto žemėje.

Po to sunkvežimis bus papildomai išbandytas realiomis sąlygomis – jis nuvažiuos dar 30 kilometrų bendro naudojimo keliais, vykdamas į naujai įkurtą „Daimler Truck Global Parts Center“ atsarginių dalių centrą Halberstadt mieste, kurio atidarymas numatytas liepos 10 d.

Šis rekordinis važiavimas skirtas ne tik techniniam pasiekimui, bet ir visuomenės požiūrio į vairuotojo profesiją stiprinimui, dėmesio atkreipimui į eismo saugumo problemas, taip pat pasauliniam perėjimui prie elektromobilumo komerciniame transporte. Svarbu pažymėti, kad 2020 m. JAV jau buvo užfiksuotas panašus rekordas, pasiektas dyzeliniu sunkvežimiu, kuris atbuline eiga nuvažiavo 89 kilometrus. „Mercedes-Benz Trucks“ siekia ne tik pagerinti šį rezultatą, bet ir padaryti tai visiškai elektriniu sunkvežimiu, taip pabrėždama jo techninį patikimumą ir ištvermę.

Už eActros 600 vairo sėdės 50-metis Vokietijos kariuomenės karininkas Marco Hellgrewe, kuris jau turi panašaus rekordo patirties. 2008 m. jis atbuline eiga nuvažiavo 64 kilometrus dyzeliniu sunkvežimiu, pademonstruodamas puikų vairavimo įgūdžius nestandartinėmis sąlygomis. Dabar, po daugiau nei 15 metų, jis vėl bandys įrašyti savo vardą į istoriją, šį kartą – elektriniame vilkike, kuris simbolizuoja naują krovinių vežimo erą.

„Mercedes-Benz eActros 600“, su kuriuo planuojama pasiekti rekordą, jau pelnė tarptautinį pripažinimą, laimėdamas ‚2025 m. tarptautinio sunkvežimio‘ titulą. Serijinė šio modelio gamyba prasidėjo 2024 m. lapkričio mėn., o pirmieji klientai savo transporto priemones gavo jau gruodžio mėn. Vilkike yra įrengti trys ličio-geležies-fosfato akumuliatorių blokai, kurių bendra talpa yra 621 kWh. Dėl šios konfigūracijos „eActros 600“ gali vežti 40 tonų krovinį iki 500 kilometrų be papildomo įkrovimo, o prijungus prie įkrovimo infrastruktūros, jo dienos nuvažiuojamas atstumas gali siekti 1000 kilometrų.

Gamintojas deklaruoja, kad eActros 600 variklio tarnavimo laikas yra 1,2 milijono kilometrų per 10 eksploatacijos metų – šis rodiklis iš esmės atitinka šiuolaikinių dyzelinių analogų tarnavimo laiką, todėl naujasis elektromobilis yra puiki alternatyva logistikos įmonėms. Tačiau komercinio elektrinio transporto perspektyvos Europoje vis dar ribojamos nepakankamos įkrovimo infrastruktūros. Šiuo metu Europoje yra mažiau nei tūkstantis įkrovimo stočių, tinkamų sunkiųjų komercinių transporto priemonių aptarnavimui.

Būtent todėl „Daimler Truck“ atskiroje iniciatyvoje „Truck Charge“ planuoja žymiai išplėsti įkrovimo tinklą – iki 2030 m. stotelių skaičius turėtų išaugti tris kartus. Naujos pusiau viešos įkrovimo stotelės bus įrengtos transporto bendrovių partnerių teritorijose ir galės aptarnauti tiek verslo klientus, tiek kitus vežėjus už mokestį. Šis projektas taps veiksmingu papildymu platesnei infrastruktūros iniciatyvai „Milence“ – bendrai „Daimler Trucks“, „Traton Group“ ir „Volvo Group“ įmonei, kurios tikslas iki 2027 m. visoje Europoje pastatyti ne mažiau kaip 1700 komercinio transporto įkrovimo stočių.

Taigi, rekordinis atbulinis važiavimas eActros 600 yra ne tik technologinis demonstravimas, bet ir svarbi PR kampanija, kurios tikslas – pabrėžti „Mercedes-Benz Trucks“ pasirengimą didelio masto krovinių vežimo elektrifikacijai. Tai taip pat yra bandymas skatinti infrastruktūros plėtrą ir stiprinti logistikos rinkos operatorių pasitikėjimą ekologiškomis sprendimais, kurie pagal pagrindinius patikimumo, ridos ir išlaidų parametrus nenusileidžia tradicinėms dyzelinėms technologijoms.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Hyundai sportiniai automobiliai 2

„Hyundai Motor“ grįžta į Niurburgringą: 10-osios dalyvavimo metinės ir siekis iškovoti penktąją pergalę TCR klasėje

„Hyundai Motor Company“ šių metų birželio 21–22 dienomis dešimtą kartą dalyvaus legendinėse...

Huawei naujo tipo baterijos

„Huawei“ pristatė novatorišką kietojo kūno akumuliatorių projektą elektromobiliams

„Huawei“ paskelbė apie proveržį elektromobilių akumuliatorių technologijoje – kuriamas kietojo kūno akumuliatorius,...

Kia logotipas

„Kia“ pristatė atnaujintus 2026 m. sedanų modelius K5 ir K8

„Kia“ ir toliau stebina savo gerbėjus, pristatydama atnaujintas savo flagmanų sedanų –...

Traukinio bėgiai

„Tesla“ autopilotu užvažiavo ant traukinio bėgių ir pateko į avariją

Visa autopiloto (FSD) sistema iš „Tesla“ vėl atsidūrė dėmesio centre dėl pavojingo...