Vienas didžiausių automobilių koncernų Europoje žengia netikėtą žingsnį nusivylusių klientų link. Siūlomas sprendimas turėtų padėti tūkstančiams automobilių savininkų, kurie patyrė savo automobilių remonto išlaidų. Panašu, kad jie nebus palikti vieni.
Jau kurį laiką internete sklandė informacija apie problemas su „Stellantis“ gamyklose pagamintais „PureTech“ 1.0 ir 1.2 varikliais. Žiniasklaida negailestingai kritikavo gamintoją už varikliuose pastebėtus defektus, pasireiškiančius per dideliu tepalo suvartojimu ir priešlaikiniu paskirstymo diržo nusidėvėjimu. Problema daugiausia liečia variklius, montuojamus „Citroën“, „DS Automobiles“, „Opel“ ir „Peugeot“ markių automobiliuose.
„Stellantis“ tiesia pagalbos ranką. Išmokės kompensacijas automobilių su „PureTech“ varikliais savininkams
„Stellantis“ paskelbė paleidžianti naują internetinę platformą, kurios tikslas – teikti paramą Europos vairuotojams, susidūrusiems su problemomis dėl „PureTech“ 1.0 ir 1.2 variklių, taip pat žinomų kaip EB. Koncernas ketina išmokėti kompensacijas klientams, kurie patyrė remonto išlaidų nuo 2022 m. sausio iki 2024 m. pabaigos. Svarbus veiksnys, turintis įtakos teigiamam pretenzijos nagrinėjimui, yra gamintojo rekomendacijų dėl techninių apžiūrų ir diagnostikos laikymasis.
Platforma prieinama internetu adresu sellantis-support.com ir leidžia greitai pateikti prašymą su priedais. Kaip teigiama oficialiame „Stellantis“ pranešime žiniasklaidai, platforma buvo diegiama palaipsniui, o nuo sausio pradžios pradėta nagrinėti bandomuosius prašymus iš pasirinktų vartotojų Prancūzijoje ir Ispanijoje. Dabar ji turėtų būti prieinama ir kitiems klientams Europoje.
Ne visi gali tikėtis pagalbos. „Stellantis“ kelia sąlygas
Koncernas kelia tam tikrus reikalavimus, kurie yra būtini norint, kad pateikti prašymai būtų nagrinėjami teigiamai. Svarbu, kad defektuotų transporto priemonių techninės apžiūros atitiktų gamintojo grafiką ir būtų atliekamos bet kuriame specializuotame automobilių servise. Taip pat atkreipiamas dėmesys į tai, kad diagnostika ir remontas turi būti atliekami gamintojo autorizuotame serviso tinkle.
Klientų pasitenkinimui, „Stellantis“ pratęsia garantiją ir senesnėms „PureTech“ variklių versijoms, turinčioms anksčiau minėtų defektų. Gamintojas siūlo padengti 100 proc. dalių ir darbo sąnaudų maksimaliai 10 metų arba iki 180 tūkst. km ridos, tam tikromis sąlygomis. Be to, „Stellantis“ įveda naują „Check+“ sertifikatą, patvirtinantį naudotų automobilių, parduodamų per „Spoticar“ ir autorizuotą platintojų tinklą, techninę būklę, įskaitant paskirstymo diržo patikrą.
Nauji „Stellantis“ „PureTech“ varikliai neturi senesnių kartų defektų. Gamintojas tai pabrėžia
„PureTech“ varikliai rinkoje debiutavo 2012 m., tapdami inovatyviais varikliais, derinanciais aukštą dinamiką su mažu anglies dioksido išmetimu ir degalų suvartojimu. Nepaisant didžiulės rinkos sėkmės, daugelis naudotojų juos prisimena neigiamai dėl daugybės techninių problemų.
Dabartinės variklių versijos buvo sukurtos taip, kad pašalintų ankstesnių kartų problemas. Tai patvirtina bandymai, atlikti griežtomis kelių sąlygomis, o tai turėtų įtikinti klientus toliau naudoti koncernui priklausančių markių modelius.
Šaltinis: motoryzacja.interia.pl