Žinomas mechanikas Scotty Kilmeris pasidalijo keliais patarimais, kurie padės vairuotojams prailginti automobilio tarnavimo laiką ir išvengti didelio nusidėvėjimo. Savo naujausiame “Youtube” vaizdo įraše ekspertas parodė seną “Toyota” visureigį, kuris yra nuvažiavęs beveik 650 000 kilometrų. Pasak jo, būtent reguliari techninė priežiūra padėjo išlaikyti gerą variklio būklę, rašo “Express“.
“Šiandien aš jums parodysiu, kaip padaryti, kad jūsų automobilio variklis tarnautų labai ilgai. Taip, šis variklis nuvažiavo 389 000 mylių (626 000 kilometrų – KAIPKADA.LT), tačiau jis vis dar veikia kaip laikrodis. Alyva ir filtras buvo keičiami kas 5 000 mylių (8 000 kilometrų – KAIPKADA.LT) – alyva pigi, bet variklis labai brangus. Aušinimo skystį keičiu kas penkerius metus. Nenorite, kad korozinis aušinimo skystis suėstų jūsų variklį.”, – perspėjo Skotas Kilmeris.
Savo vaizdo įraše Scotty patikina, kad alyvos keitimas yra daug pigesnis nei variklio remontas ar keitimas, nes 4 litrai firminės variklinės alyvos paprastai kainuoja apie 40 JAV dolerių. Norėdami įsitikinti, kad automobilio variklyje yra pakankamai skysčių, vairuotojai bent kartą per mėnesį turėtų patikrinti variklio alyvos, aušinimo skysčio ir ploviklių skysčio lygį ir reguliariai juos keisti.
Automechanikas taip pat mano, kad ne per intensyvus automobilio naudojimas gali turėti teigiamos įtakos variklio eksploatavimo trukmei.
“Jei norite, kad variklis tarnautų ilgai, neperženkite raudonosios linijos – jie [variklio komponentai] susidėvi daug greičiau. O jei variklis turi guminį paskirstymo diržą, o ne grandinę, keiskite jį kas 100 000 mylių (160 000 kilometrų – KAIPKADA.LT), kad nesugadintumėte variklio. Tai paprasti dalykai, kuriuos reikia atlikti, kad jūsų sudėtingas variklis veiktų šimtus tūkstančių mylių”, – pabrėžė Kilmeris.