Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Audi nenori atsisveikinti su benzininiais varikliais: gamyba tęsiama iki 2035 m.
Automobiliai / Transporto priemonės

Audi nenori atsisveikinti su benzininiais varikliais: gamyba tęsiama iki 2035 m.

Audi E jau greitai
Dalintis

Audi atsisako skubėti su visišku perėjimu prie elektromobilių. Nors anksčiau kompanija planavo iki 2026 m. visiškai pereiti prie „elektros“ gamybos, o iki 2033 m. galutinai atsisakyti vidaus degimo variklių, dabar šie terminai peržiūrimi. Naujoji strategija numato benzininių modelių gamybą mažiausiai iki 2035 m., o galbūt net ir ilgiau.

Kodėl Audi atidėjo elektrifikacijos planus?

Kompanijos generalinis direktorius Gernot Döllner žurnalui „Autocar“ atskleidė, kad sprendimas grindžiamas keliomis svarbiomis priežastimis:

1. Pirkėjų paklausa – vis dar didelė dalis vartotojų renkasi tradicinius variklius, ypač už Europos ribų.
2. Sportinių modelių populiarumas – RS serijos automobiliai su galingais benzininiais varikliais išlieka kompanijos vizitine kortele.
3. Rinkos nestabilumas – elektromobilių paklausos augimas ne tokios spartus, kiek buvo prognozuota.

„Mes turime būti lankstūs ir reaguoti į rinkos poreikius“, – paaiškino Döllner.

Elektromobilių verslo augimas

Nors Audi tęsia benzininių modelių gamybą, kompanija taip pat aktyviai plėtoja elektromobilių liniją:

  • 2025 m. pirmąjį ketvirtį elektromobilių pardavimai išaugo 30,1% (46 371 vnt.)
  • Planuojamas naujas prieinamas modelis A3 klasėje
  • Toliau plėtojamos baterijų technologijos ir greitosios įkrovos galimybės

Audi Q6 e-tron

Kokia ateitis laukia benzininių Audi?

Populiariausi modeliai kaip A5, A6 ir Q3 bei jų sportinės S/RS versijos išliks gamyboje dar daugelį metų. Tačiau po 2035 m., kai ES įsigalios draudimas parduoti naujus benzininius automobilius, kompanijai teks prisitaikyti prie naujų sąlygų. Galimi scenarijai:

  • Perėjimas prie sinteetinių degalų
  • Hibridinių technologijų tobulinimas
  • Koncentracija į rinkas už ES ribų

Kol kas viena aišku – Audi nenori skubėti ir ketina toliau siūlyti vairuotojams platų modelių pasirinkimą, neatsisakydama tradicinių variklių, kol rinka to reikalauja.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Subaru Forester 2025 hibridas

Kokie hibridai liks kelyje po 2030 m.? Europos Sąjungos sprendimų užkulisiai ir įtaka rinkai

Artėjant 2030 metams, automobilių pramonė atsidūrė lūžio taške. Europos Sąjunga, siekdama ambicingų...

Android Auto 14.6

„Android Auto 14.6: „Google“ platina naują naujinimą per „Play Store“

„Google“ toliau tobulina „Android Auto“ ir pristato 14.6 versiją mūsų automobilių ekranams....

Kia PHEV hibridas / Erman Gunes / Shutterstock.com

ES nori „nunužudyti“ hibridus. Pramonė piktinasi po ES sprendimo dėl „Utility Factor“

Europos Sąjunga planuoja keisti reglamentavimą, susijusį su įkraunamaisiais hibridais (PHEV), o tai,...

Zeekr 9X

Flagmaninis „Zeekr 9X“ netrukus debiutuos Kinijoje

„Zeekr“ ruošia naują hibridinį krosoverį, pavadintą 9X. Tikimasi, kad naujiena debiutuos Kinijoje...