Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Jūs tai darote nuolat – 3 dažni įpročiai parduotuvėje, dėl kurių atrodote neapdairūs

Apsipirkimas parduotuvėje
1 min. skaitymo

Apsipirkimas – tai ne tik maisto atsargų papildymas, bet ir dėmesingumo bei sprendimų priėmimo įgūdžių išbandymas. Kai kurie veiksmai apsipirkimo metu gali parodyti, kaip žmogus mąsto ir planuoja. Panagrinėkime įpročius, kurie lemia didesnes išlaidas ir mažesnę naudą.

Pirmasis įprotis – impulsyvūs pirkimai. Kai žmonės perka produktus nepagalvoję, tai dažnai rodo silpną savikontrolę ir planavimo stoką. Tie, kurie iš anksto sudaro sąrašą ir jo laikosi, rečiau pasiduoda rinkodaros triukams ir permoka.

Antrasis įprotis – kainų nelyginimas. Jei nežiūrite į kainas, neieškote akcijų ir nuolaidų, lengva sumokėti daugiau. Dėmesio skyrimas kainoms ir gebėjimas rasti gerus pasiūlymus yra racionalaus mąstymo požymis.

Trečiasis įprotis – pasirinkimas tik pagal mažiausią kainą, ignoruojant kokybę. Pigiausias produktas dažnai tarnauja trumpiau, todėl išlaidos padidėja dėl būtinybės jį keisti ar remontuoti. Naudingiau įvertinti kainos ir kokybės santykį bei atkreipti dėmesį į produkto tarnavimo laiką.

Jei atsikratysite šių trijų įpročių – impulsyvumo, kainų nelyginimo ir „pigiausio” produkto siekimo – išleisite žymiai mažiau, o pirkimai taps sąmoningesni.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Sekti:
Esu KAIPKADA.LT portalo redaktorius. Mano tikslas – suteikti skaitytojams aktualią, patikimą ir naudingą informaciją, padedančią geriau suprasti pasaulį aplink mus. Siekiu padėti atrasti svarbiausias žinias ir dalintis įvykiais, kurie gali turėti realią įtaką mūsų kasdieniam gyvenimui.
Komentarų: 0

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Primename: kviečiame diskutuoti pagarbiai ir laikytis bendravimo etiketo. Nepagarbūs, įžeidžiantys ar neapykantą skatinantys komentarai bus šalinami. Ačiū už supratingumą!

Komentuodami sutinkate, kad jūsų pateikti duomenys gali būti tvarkomi pagal mūsų privatumo taisykles.