„YouTube“ pradėjo testuoti naują funkciją pavadinimu „Jūsų tinkintas sklaidos kanalas“, kuria siekiama dar labiau pritaikyti vaizdo įrašų rekomendacijas prie vartotojų interesų. Eksperimentinė parinktis skirta sumažinti chaotiškų ar nesusijusių rekomendacijų, kurios dažnai pasirodo pagrindiniame sklaidos kanale, kiekį ir pasiūlyti kur kas tikslesnį, temomis paremtą turinį.
Kaip veikia suasmenintas „YouTube“ sklaidos kanalas
Testuotojai jau turi prieigą prie mygtuko „Jūsų pasirinktinio sklaidos kanalas“, esančio greta įprasto skirtuko „Pagrindinis“. Jį pasirinkę vartotojai gali įvesti juos dominančias temas, pavyzdžiui, „itališki receptai“ ar „finansiniai patarimai pradedantiesiems“. Pagal įvestas tekstines užklausas „YouTube“ algoritmai suformuoja vaizdo įrašų sąrašą, labiausiai atitinkantį nurodytas temas.
Naujos funkcijos privalumai
Ši funkcija leidžia vartotojams pereiti nuo pasyvaus siūlomo turinio vartojimo prie aiškaus savo interesų deklaravimo. Užuot laukus, kol sistema „užčiuops“ pomėgius tik po kelių peržiūrėtų vaizdo įrašų, dabar vartotojas gali iš karto nurodyti, kokio turinio nori. Tai padidina rekomendacijų tikslumą ir leidžia kurti labiau suasmenintą žiūrėjimo patirtį.
Tikimasi, kad „Jūsų pasirinktinio sklaidos kanalo“ funkcija taps lankstesne alternatyva tiems, kurie siekia išvengti įkyrių rekomendacijų ir patys formuoti savo žiūrėjimo patirtį „YouTube“ platformoje.

