Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Vokietija apskundė vidaus degimo variklių draudimą: kancleris Merzas ragina keisti 2035 m. taisykles

Vidaus degimo variklis
2 min. skaitymo

Vokietijos kancleris Friedrichas Merzas penktadienį paragino Europos Komisiją peržiūrėti planuojamą draudimą nuo 2035 m. registruoti naujus automobilius su vidaus degimo varikliais. Pasak jo, pereinant prie elektromobilių gamintojams reikia daugiau lankstumo, o dabartinis tvarkaraštis – pernelyg optimistinis.

Apie tai praneša „Automotive News Europe“.

Reklama

Merzo pozicija: perėjimas vyksta lėčiau nei tikėtasi

Merzas, seniai žinomas kaip automobilių pramonės rėmėjas, teigia, kad:

  • elektromobilių diegimas Europoje stringa,
  • gamintojai spaudžiami konkuruoti su Kinijos gamintojais,
  • tiekimo grandinės trikdžiai ir išaugusios gamybos sąnaudos sunkina pokyčius.

Todėl jis siūlo švelninti draudimą ir suteikti daugiau laiko technologijų perėjimui.

Vokietija prašo išimčių

Merzo vadovaujama vyriausybė ketvirtadienį sutarė dėl bendros pozicijos. Vokietija sieks, kad po 2035 m. būtų leidžiama:

  • įkraunami hibridai,
  • labai efektyvūs vidaus degimo varikliai,
  • technologijos, mažinančios CO₂ emisijas gamybos metu (pvz., ekologiškas plienas),
  • biokuras ir kiti alternatyvūs degalai.

Anot Merzo, tokios technologijos turėtų būti laikomos pereinamuoju sprendimu, o ne aklaviete.

Vokietija turi pretenzijų ES
Vokietija turi pretenzijų ES

Laiškas Europos Komisijai

Kancleris išsiuntė oficialų laišką EK pirmininkei Ursulai von der Leyen. Laiške, kurį matė „Reuters“, jis ragina Komisiją:

Reklama
  • laikytis technologinio neutralumo,
  • neužgniaužti inovacijų automobilių sektoriuje,
  • užtikrinti, kad klimato politika nekenktų ES pramonės konkurencingumui.

„Reguliavimas turi būti lankstus ir realistiškas. Jis turi padėti mažinti CO₂, bet negriauti Europos automobilių pramonės“, – rašo Merzas.

ES sprendimas – jau netrukus

Europos Komisija planuoja paskelbti atnaujintus automobilių sektoriaus CO₂ emisijų tikslus gruodžio 10 d.
Tai gali nulemti, ar Vokietijos prašymai bus įtraukti į atnaujintą direktyvą.

Vienas aišku: didžiausia Europos automobilių rinka nenori aklai laikytis termino, kuris, jos manymu, gali brangiai kainuoti tiek pramonei, tiek vartotojams.

Šaltinis: https://www.autonews.com/manufacturing/automakers/ane-germany-emissions-merz-1128/

Esu KAIPKADA.LT portalo redaktorius. Mano tikslas – suteikti skaitytojams aktualią, patikimą ir naudingą informaciją, padedančią geriau suprasti pasaulį aplink mus. Siekiu padėti atrasti svarbiausias žinias ir dalintis įvykiais, kurie gali turėti realią įtaką mūsų kasdieniam gyvenimui.
Komentarų: 0

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Primename: kviečiame diskutuoti pagarbiai ir laikytis bendravimo etiketo. Nepagarbūs, įžeidžiantys ar neapykantą skatinantys komentarai bus šalinami. Ačiū už supratingumą!

Komentuodami sutinkate, kad jūsų pateikti duomenys gali būti tvarkomi pagal mūsų privatumo taisykles.