Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Technologijos Apžvalgos ir naujienos „Google” galės parinkti drabužius naudodama dirbtinį intelektą
Apžvalgos ir naujienos

„Google” galės parinkti drabužius naudodama dirbtinį intelektą

Google ir dirbtinis intelektas
Dalintis

„Google” integruoja dirbtinį intelektą (DI) į reklamą. Viena iš įdomiausių naujovių bus neuroninių tinklų generuojami drabužių atvaizdai, rodantys, kaip jie atrodys ant skirtingo kūno sudėjimo ir odos spalvos žmonių.

„Google” galės parinkti drabužius naudodama dirbtinį intelektą

Technologijų milžinė „Google” pristatė naujas kūrybinių išteklių valdymo priemones ir naujus reklamos metodus, kuriuose naudojamas generatyvinis dirbtinis intelektas, tinklaraščio įraše teigė „Google Advertising” generalinis direktorius Vidhya Srinivasan.

Net ir turint puikius vaizdus ir tekstą reklamose, vartotojams gali būti sunku priimti sprendimą pirkti drabužius internetu, nematant gaminio asmeniškai ar jo nepamatavus.

Tačiau „Google” rado išeitį – dirbtinis intelektas gali padėti įmonėms geriau perteikti pasiūlymus ir įkvėpti vartotojų pasitikėjimą iškart po skelbimo, naudojant 3D skelbimus.

Visų pirma prekių ženklai, reklamuojantys moteriškus ar vyriškus marškinėlius, dabar galės parodyti klientams, kaip gaminiai atrodo ant dešimčių skirtingų realių modelių, nedarydami papildomų nuotraukų. Kitų tipų drabužiai kol kas nepritaikyti, o „Google” nepasidalijo informacija, kada jie gali būti įtraukti.

3D reklamos su dirbtiniu intelektu
3D reklamos su dirbtiniu intelektu

Naujoji funkcija reiškia, kad „Google” paieškoje įvedę užklausą „topas su kilpelėmis”, naudotojai gali pamatyti skelbimą su paspaudžiama galerija. Joje rodoma, kaip prekė atrodo ant skirtingų odos atspalvių ir kūno tipų moterų. Ši technologija sukurta tam, kad vartotojai galėtų geriau įsivaizduoti, kaip marškinėliai atrodys ant į juos panašių žmonių.

Google pažymi, kad prekių ženklams nereikia dalytis išsamiais drabužių dydžiais, kad dirbtinis intelektas sukurtų naujus modelių atvaizdus. Dėl to reklamuotojams bus lengviau naudotis šia funkcija, tačiau tai taip pat reiškia, kad nebus galima pakeisti senamadiško matmenų tinklelio, kad būtų galima tiksliai sužinoti, ar šis trumpas marškinėlis tiks konkrečiam liemeniui.

Primename, kad „Google” į paiešką įtraukė dirbtinį intelektą. 2024 m. „Google I/O” parodoje bendrovė paskelbė apie svarbius populiariausios paieškos sistemos pakeitimus. Daugiau skaitykite mūsų straipsnyje.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Donatas Varnas

Donatas Varnas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius, besidomintis naujausiomis technologijomis, žiniatinklio tendencijomis ir dirbtinio intelekto pasauliu. Mano straipsniai padeda skaitytojams suprasti sudėtingas technologines naujoves, atrasti sprendimus ir neatsilikti nuo sparčiai besikeičiančio skaitmeninio pasaulio.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Apple iPhone XS tampa vintažinis / shutterstock.com/g/rclassenlayouts

„Apple“ mirties bučinys „iPhone XS“: ką iš tiesų reiškia vintažinio statusas ir kodėl greitai nustos veikti „YouTube“

Penktadienis, 13-oji, atnešė blogų žinių populiaraus „iPhone XS“ savininkams. „Apple“ tyliai, be...

Android 16 bus dar geresnis

Kas gaus Android 16? Štai visas telefonų sąrašas

Android naudotojai netrukus sulauks didelio Android 16 atnaujinimo su naujomis funkcijomis. Tačiau...

Samsung-Flip-nusilupo-plėvelė

Atsilupusi plėvelė ant jūsų „Samsung Fold/Flip“ ekrano? Tai – tiksinti bomba, kuri gali kainuoti 1000 eurų

Sulankstomi „Samsung“ telefonai atrodo kaip ateitis jūsų delne. Tačiau tūkstančius eurų kainuojanti...

Galaxy M35

„Samsung“ ruošia naują vidutinės klasės „monstrą“: ko tikėtis iš „Galaxy M36 5G“?

Technologijų milžinė „Samsung“ oficialiai patvirtino, kad netrukus debiutuos naujas vidutinės klasės išmanusis...