Bavarijos automobilių koncernas BMW, kaip ir visi jo konkurentai, siekia elektrinės ateities. Ne taip seniai Vokietijos automobilių gamintojas pristatė naują „baterijų” platformą „Neue Klasse”, kuri taps šviežios markės elektromobilių linijos pagrindu.
Viena iš artimiausių premjerų tokių automobilių sąraše bus naujasis i3, kuris pasirodys 2026 m. Šiuolaikinė i3 iteracija neturės nieko bendro su keistuoju to paties pavadinimo hečbeku, kuris dabar parduodamas kai kuriose rinkose.
Sedanas bus sukurtas remiantis „BMW Neue Klasse” architektūra. Automobilis gaus plačias tradicinių kompanijai „šnervių” formos groteles, kurių kraštuose bus išdėstyti LED dienos žibintai, reljefinį variklio dangtį ir aerodinaminius šonus su paslėptomis durelių rankenėlėmis.
Be visos šios naujovės turės neįprastus galinius žibintus, kuriuos visi galėjo pamatyti šių metų pavasarį pristatytame koncepciniame „Vision Neue Klasse”.
Pasak amerikiečių automobilių žurnalistų, naujajame BMW i3 žadama įrengti cilindrinę traukos bateriją, kuri leis iki 30 proc. padidinti nuvažiuojamą atstumą, pagreitinti įkrovimo laiką ir gerokai sumažinti bendrovės gamybos sąnaudas.
Pradinio lygio modeliai gaus 300 arklio galių elektros variklius, o jų nuvažiuojamas atstumas sieks maždaug 800 kilometrų. Bus ir flagmaniškas iM3 M Performance variantas, kuris pasižymės stulbinančia 1341 AG galia, pasiekiama naudojant keturių variklių jėgos agregatą.
Naujasis BMW i3 bus pristatytas po pusantrų metų, o aukštos klasės iM3 pasirodys 2027 m.
Pagrindiniais bavarų markės naujovės konkurentais laikomos elektrinės „Audi A4” ir C klasės „Mercedes-Benz” versijos, taip pat „Tesla Model 3”.
Parašyti komentarą