Audi atverčia naują savo istorijos puslapį ir pristato naują modelių šeimą, žymimą A5. Naujasis modelis bus prieš 30 metų debiutavusios „Audi A4” šeimos įpėdinis. Automobiliai bus gaminami su klasikiniais sedano ir universalo kėbulo tipais.
Plečiant modelių gamą, nuo 2024 m. „Audi” pakeis savo automobilių žymėjimą. Išskirtinis bruožas – skaičiai modelių su elektros varikliu ir vidaus degimo varikliu pavadinimuose. Ateityje lyginiais numeriais bus žymimi elektromobiliai, o nelyginiais – automobiliai su vidaus degimo varikliais. Dėl to „Audi A4” buvo pertvarkyta į A5.
Naujoje šeimoje bus siūlomi keturi A5 sedano ir S5 sedano, taip pat A5 Avant ir S5 Avant variantai. Tai pirmieji markės modeliai, sukurti ant aukščiausios klasės PPC platformos. Palyginti su A4, naujieji modeliai padidėjo į ilgį ir plotį, o pagrindinės ir papildomos įrangos sąrašas tapo didesnis.
Naujosios šeimos modelių išorės dizainas tęsia markės firminio stiliaus raidą. Priekiniai ir galiniai žibintai pagaminti iš šviesos diodų. Naujam modeliui būdingi dideli oro kanalai palei priekinio buferio kraštus su juodais arba sidabriniais tvenkiniais, taip pat didelių kamerų tekstūros radiatoriaus grotelės.
Ne mažiau radikaliai pertvarkytas ir interjeras. Naujoji vairavimo koncepcija sustiprina sąveiką su automobiliu pasitelkiant E³ elektroninę architektūrą. Naujasis „Audi A5” sklandžiai integruojasi į vartotojo skaitmeninę ekosistemą ir siūlo asmeniškai pritaikytas jungtis. Plonas panoraminis „Audi MMI” ekranas yra lenktos formos, jame naudojama OLED technologija. Jį sudaro 11,9 colio virtualus prietaisų skydelis ir 14,5 colio MMI jutiklinis ekranas. Priekiniam keleiviui skirtas papildomas 10,9 colio ekranas. Naujajame A5 įrengtas pritaikomas projekcinis ekranas, kuris buvo patobulintas, palyginti su pirmtaku. Pirmą kartą vairuotojai turi galimybę projekciniu ekranu valdyti įvairias automobilio funkcijas.
Pradinio lygio variklis – 2.0 TFSI, kurio galia 110 kW (150 AG). Aukštesnė pakopa – 150 kW (204 AG) versija. Variklis turi turbokompresorių su kintama turbinos geometrija. Jis sujungtas su robotizuota S tronic dviejų sankabų transmisija. 150 AG versija siūloma tik su priekiniais varomaisiais ratais, o galingesnė versija gali būti komplektuojama su „Quattro Ultra” transmisija.
150 kW (204 AG) 2.0 TDI variklyje naudojama MHEV plus technologija. Iš savo pirmtako jis paveldėjo optimizuotą degimo procesą dėl cilindrų slėgio jutiklio, „TwinDosing” išmetamųjų dujų emisijos kontrolės ir dviejų balansavimo velenų, užtikrinančių sklandų veikimą. Jis išvysto 400 Nm sukimo momentą nuo 1750 iki 3250 aps/min. 2.0 TDI galima rinktis su S tronic dviejų sankabų pavarų dėže, priekinių arba „Quattro Ultra” visų varančiųjų ratų pavara. Naujoji 48 voltų MHEV plus sistema sumažina išlaidas ir išmetamųjų teršalų kiekį.
S5 versiją varo 3 litrų V6 TFSI variklis, kurio galia 270 kW (367 AG) ir optimizuotas degimo procesas. Jame pirmą kartą sumontuotas kintamo veikimo turbokompresorius (VTG) ir „MHEV plus” technologija. Dviejų sankabų „S tronic” pavarų dėžė „Audi S5” pritaikyta didesniam sukimo momentui. S5 taip pat įrengtas sportinis diferencialas, traukos vektorius ir reguliuojama visų varančiųjų ratų sankaba.
Europos prekybos salonuose „Audi A5” ir „Audi S5” bus galima įsigyti lapkričio mėnesį. Audi A5 TFSI sedano su 150 AG varikliu kaina prasideda nuo 45 200 eurų.
AUDI nuotr.
Pranešimas
Parašyti komentarą