Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

ES muitai ir subsidijų nutraukimas sudavė rimtą smūgį kiniškų automobilių pramonei

3 min. skaitymo

Kinijos automobilių gamintojai liepos mėn. visoje Europoje užregistravo mažiau elektromobilių, nes nauji mokesčiai dar labiau sustiprino platesnio masto elektromobilių pardavimų sumažėjimo poveikį.

Tyrimų bendrovės „Dataforce“ duomenimis, tokių markių, kaip SAIC priklausančios MG ir BYD, elektromobilių pardavimai sudarė 9,9 proc. visų ES parduotų elektromobilių, palyginti su 10,2 proc. 2023 m. liepos mėn.

Kiniškų automobilių prekyba ES stoja

Bendra elektromobilių paklausa toliau mažėjo po to, kai Vokietija, didžiausia Europos automobilių rinka, praėjusių metų pabaigoje panaikino subsidijas.

Kinijos automobilių gamintojai ir jų kolegos iš Europos, importuojantys baterijomis varomas elektrines transporto priemones į Europos Sąjungą, stengiasi prisitaikyti prie liepos 5 d. įvestų naujų muitų, kuriais Kinijoje pagamintiems elektra varomiems automobiliams muitai padidinti iki 48 proc.

Planuojama, kad lapkričio mėn., kol vyks Briuselio ir Pekino derybos dėl prekybos, ES tarifai elektromobiliams taps nuolatiniai.

Kiniškų automobilių prekyba ES

Mažėjantis pardavimas

Tyrimų bendrovės „JATO Dynamics“ duomenimis, liepą, palyginti su ankstesniais metais, MG markės pardavimai Europoje sumažėjo 38 proc., o nuo birželio mėnesio – dar 60 proc.

Birželio mėn., prieš įvedant tarifus, SAIC Europos dileriams pristatė daugiau kaip 13 000 elektrinių MG automobilių.

Dataforce duomenimis, iš viso Kinijos bendrovės liepos mėn. Europoje pardavė mažiau nei 14 000 elektromobilių, t. y. daugiau nei 23 000 elektromobilių mažiau nei birželio mėn. ir 9,7 proc. mažiau nei 2023 m. liepos mėn.

Kiniškų automobilių prekyba ES 2

BYD liepą, palyginti su ankstesniais metais, padvigubino savo pozicijas Europoje, nors, JATO duomenimis, didžiausias Kinijos automobilių gamintojas užfiksavo 5,5 proc. nuoseklų nuosmukį.

Bendrovė stato gamyklas Vengrijoje ir Turkijoje, kurios, pradėjusios veikti, leis jai apeiti naujuosius tarifus.

Švedijos elektromobilių gamintoja „Polestar“, iš dalies priklausanti Kinijos milijardieriui Li Shufu, JATO nepriskiria jos prie Kinijos prekės ženklų, nors „Dataforce“ įtraukia ją į savo rinkos skaičiavimus.

Bendrovė pradėjo gaminti „Polestar 3“ JAV, o „Xpeng“, „Volkswagen Group“ Kinijos partnerė, šį mėnesį „Bloomberg News“ sakė, kad ieško gamybos vietos Europoje.

 

Subsidijų poveikis

Subsidijos (arba jų trūkumas) ir toliau vaidina dominuojantį vaidmenį parduodant elektromobilius.

Europos automobilių gamintojų asociacijos duomenimis, Vokietijoje liepą elektromobilių pardavimai sumažėjo 37 proc., o nuo metų pradžios – 20 proc.

Kiniškų automobilių prekyba ES 3

Belgijoje ir Danijoje, kur tebegalioja subsidijos elektra varomoms transporto priemonėms, automobilių paklausa ir toliau auga.

Jungtinėje Karalystėje liepą taip pat padidėjo registruotų automobilių skaičius. Naujoji leiboristų vyriausybė svarsto galimybę prisijungti prie ES ir įvesti muitus, nors galutinis sprendimas dar nepriimtas.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.
guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus