Kodėl taksi automobilių varikliai, kurie, atrodo, dirba nuolat, tarnauja ilgiau nei paprastų automobilių savininkų varikliai? Paslaptis slypi paprastoje, bet dažnai ignoruojamoje taisyklėje: prieš važiuojant kantriai pašildykite variklį.
Veikimo skirtumas
Vairuotojai savo automobilius dažnai naudoja trumpoms kelionėms po miestą, stovi spūstyse ir trumpam išjungia variklį arba naudoja (start-stop) funkciją. Šaltuoju metų laiku dėl to variklis nespėja įšilti iki optimalios darbinės temperatūros. Tokiomis sąlygomis alyva praranda savo savybes, dėl to pagreitėja variklio dėvėjimasis.
Kita vertus, taksi automobiliai važiuoja beveik nepertraukiamai, jų vidutinis greitis yra pastovus ir jie rečiau sustoja. Tai užtikrina optimalias šilumines sąlygas varikliui ir alyvai.
Alyvos temperatūra yra pagrindinis veiksnys
Svarbu suprasti, kad automobilio temperatūros matuoklis rodo aušinimo skysčio, o ne alyvos temperatūrą. Alyva įšyla lėčiau, ir kol ji nepasiekia darbinės temperatūros, variklis veikia kiek kitaip.
Kantrybė – raktas į ilgaamžiškumą
Kantriai pašildę variklį prieš pradėdami važiuoti, suteiksite alyvai laiko sušilti ir užtikrinsite, kad visos dalys būtų tinkamai suteptos. Tai padės prailginti variklio tarnavimo laiką ir sutaupyti pinigų remontui.
Nepamirškite variklio pašildymo, ypač šaltuoju metų laiku. Tai paprasta taisyklė, kuri padės išlaikyti gerą automobilio būklę daugelį metų.
O kaip su tais straipsniais, kurie rašo, kad nereikia šildyti? Be apkrovos varyklis daug lėčiau šila, taigi ilgiau intensiviai dėvisi. Dizelinį užvedus ir palikus žiemą, jis kol išils praeis ir valanda.
Čia tikriausia ,,kaimiečiams,, rašo..
Svarbiausia ilgai valyti sniegą.
Tik buvo staraipsniai kas negalima ilgai sildyt varikli, tik kol nuvalomas sniegas nuo langu
…ar netgi kol prisisegsi saugos diržą.