Viena didžiausių pasaulyje automobilių dalių tiekėjų „Bosch“ paskelbė apie masinį darbo vietų mažinimą. Numatoma atleisti daugiau kaip 5 000 darbuotojų, o dar 10 000 bus sutrumpintas darbo laikas. Vokietijos milžinė jau kurį laiką susiduria su vis didesniu sąstingiu dėl automobilių pramonės krizės ir mažėjančios automobilių dalių paklausos.
Vokietijos automobilių pramonės milžinė, didžiausia pasaulyje automobilių komponentų tiekėja „Bosch“ dar kartą paskelbė apie savo bėdas. Oficialiame pranešime bendrovės vadovybė pabrėžė automobilių pramonę kamuojančias problemas ir didelį pajėgumų perteklių.
Jau ilgą laiką bendrovė patiria nuostolių dėl mažėjančios automobilių komponentų ir išmaniųjų sprendimų, pavyzdžiui, autonominio vairavimo technologijų, paklausos. Susidūrę su sudėtinga rinkos situacija, turime priimti sprendimus, kad išgyventume besikeičiančioje ir vis sudėtingesnėje ekonominėje aplinkoje.
Kalėdos bus ne itin linksmos…
Kaip pabrėžė „Reuters“ – bendrovė planuoja masinį darbo vietų mažinimą, kuris paliestų iki 5550 darbuotojų. Kartu bendrovės vadovybė planuoja sutrumpinti darbo valandas maždaug 10 000 likusių darbuotojų. Atleidimai bus vykdomi „socialiai atsakingai“ ir visapusiškai bendradarbiaujant su profesinėmis sąjungomis. Tikimasi, kad derybos prasidės netrukus, o tolesnė įvykių eiga priklausys nuo pasiekto susitarimo.
Tikimasi, kad didžiausias atleidimas palies „Cross-Domain Computing Solutions“ skyrių, kuris užsiima pagalbos vairuotojui sistemomis ir automatizuoto vairavimo sprendimais. Profsąjunga „IG Metall“ ir bendrovės darbo taryba pareiškė nepritariančios Vokietijos bendrovės politikai. Darbuotojų atstovai paskelbė apie „tvirtą pasipriešinimą“ bet kokiems planams, dėl kurių nuspręsta aukštu lygiu.
Bosch nėra vienintelis su automobilių pramone susijęs gamintojas, neseniai paskelbęs apie veiklos mažinimą savo Europos gamyklose. Su panašiais sunkumais susiduria Vokietijos „Schaeffler“, „ZF Friedrichshafen“ ir tokios tarptautinės įmonės kaip „Michelin“ ir „Continental“.
Šios bendrovės stengiasi įveikti pasaulinę krizę, mažėjančią automobilių dalių paklausą ir didėjantį ekonominį spaudimą, todėl yra priverstos priimti sprendimus mažinti veiklos apimtis ir išlaidas.
Krizė automobilių pramonėje paveikė ne tik dalių gamintojus, bet ir pačias automobilių bendroves, o pastarosiomis dienomis žiniasklaidos dėmesio sulaukusios „Volkswagen“ problemos gali būti tik ledkalnio viršūnė.
Remiantis neseniai paskelbta Europos automobilių dalių gamintojų asociacijos ataskaita, vien per pirmąjį 2024 m. pusmetį paskelbta, kad pramonėje bus panaikinta dar 32 000 darbo vietų, o tai rodo dramatišką darbo vietų mažinimo tempą.
Asociacijos generalinis sekretorius įspėja, kad be ryžtingų veiksmų ir paramos Europa gali prarasti lyderės pozicijas pasauliniame automobilių sektoriuje.
Šaltinis: Interia.pl
Parašyti komentarą