Pastaruoju metu lietuviai sulaukia melagingų skambučių, kurių metu prisistatoma „Sodros” darbuotojais.
Svarbu žinoti, kad „Sodros” darbuotojai niekada neprašo pateikti asmeninės informacijos telefonu, tokios kaip:
- Asmens kodas
- Banko sąskaitos numeris
- Prisijungimo prie elektroninės bankininkystės duomenys
- Kiti asmeniniai duomenys
Kaip atpažinti sukčius?
- Dažniausiai skambinama iš nežinomų telefono numerių.
- Sukčiai gali kalbėti rusų arba lietuvių kalbomis.
- Jie dažnai informuoja apie galimybę perskaičiuoti pensijų stažą arba ligos išmokas.
- Skambučio metu bando sukelti paniką arba spaudimą, kad kuo greičiau pateiktumėte informaciją.
Ką daryti sulaukus įtartino skambučio?
- Nesileiskite į kalbas! Kuo greičiau baigkite pokalbį.
- Neužsirašinėkite jokios informacijos! Sukčiai gali bandyti diktuoti sąskaitų numerius ar kitus duomenis.
- Nepaspauskite jokių nuorodų! Sukčiai gali siųsti SMS žinutes su nuorodomis į fiktyvias svetaines.
- Praneškite „Sodrai” apie sukčiavimo bandymą! Tai galite padaryti el. paštu info@sodra.lt arba paskambinę telefonu (+370) 5 250 0883.
Kaip saugiai gauti informaciją iš „Sodros”?
- Prisijunkite prie asmeninės „Sodros” paskyros: www.sodra.lt/gyventojui. Čia rasite visą svarbią informaciją apie savo draudimą, išmokas ir kt.
- Apsilankykite „Sodros” skyriuje: Su savimi turėkite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
- Paskambinkite „Sodrai” telefonu (+370) 5 250 0883: Turėkite po ranka savo Kliento identifikavimo kodą (KID).
Parašyti komentarą