Žodis „sigma“ išrinktas Metų jaunimo žodžiu. Tai puiku, nes prieš daugelį metų „Mitsubishi Sigma“ buvo reklamuojamas kaip automobilis, skirtas savimi pasitikintiems, sėkmingiems vienišiems vilkams.
Kai žodis „sigma“ buvo išrinktas 2024 metų jaunimo žodžiu, jis nustebino ne tik kalbininkus, bet tikriausiai ir automobilių entuziastus. Jaunimo žargonu „sigma“ apibrėžiamas kaip pasitikintis savimi, sėkmingas ir ištikimas savo principams žmogus – šios savybės puikiai apibūdina ir „Mitsubishi Sigma“, elegantišką aštuntojo ir devintojo dešimtmečių limuziną. Tai puiki proga prisiminti šio modelio, kadaise buvusio prabangos ir patikimumo kvintesencija, istoriją.
2024 metų jaunimo žodis – kas yra „sigma”?
Jaunimo žargone „sigma“ reiškia ypatingą žmogų – nepriklausomą „vienišą vilką“, kuriam nereikia sekti paskui minią, kad būtų sėkmingas. Tai asmuo, kuris kelia susižavėjimą savo pasitikėjimu savimi ir unikaliu požiūriu į gyvenimą. Šio žodžio pasirinkimas PWN mokslinės leidyklos surengtoje apklausoje atspindi jaunų žmonių susižavėjimą individualumu ir nepriklausomybe.
„Mitsubishi Sigma“ – prabanga, kuri pralenkė savo laiką
1976-1996 m. gamintas „Mitsubishi Sigma“ buvo vienas prabangesnių modelių Japonijos gamintojo gamoje. Sigma išsiskyrė elegantišku dizainu, erdviu interjeru ir pažangiais technologiniais sprendimais. Šiandien įspūdingiausia karta – dešimtojo dešimtmečio pradžios karta, kai pasikeitus Japonijos mokesčių sistemai ir liberalizavus privačių automobilių draudimą atsirado didžiulė prabangių automobilių paklausa. Didelis sedanas su nuolatine keturių varančiųjų ratų pavara, keturių ratų vairo mechanizmu ir nepriklausoma pakaba išsiskyrė ne tik Japonijos keliuose. Dėl prabangios įrangos ir panaudotų naujausių technologijų šis modelis Japonijoje buvo išrinktas 1990 metų automobiliu.
Modelis „Sigma“ buvo ypač populiarus Japonijoje, tačiau taip pat pateko į Australiją ir Europą, kur buvo laikomas tokių modelių kaip „Toyota Camry“ ir „Honda Legend“ konkurentu.
Šiandien, kai žodis „sigma“ tapo individualumo ir sėkmės simboliu, šio modelio istorija įgauna naują prasmę. Tuometinė „Sigma“, kaip ir šiuolaikinė jos reikšmė jaunimo kalboje, buvo nepriklausomybės ir patikimumo automobilinė ikona. Ir tikrai būtent tai turėdami omenyje jaunuoliai nusprendė jį atgaivinti.
Šaltinis: Interia.pl
Parašyti komentarą