Japonijos bendrovė „Mazda“ pritaikė savo logotipą prie šiuolaikinių realijų, padarydama jį plokštesnį. Gerai pažįstamas logotipas beveik 28 metus puošė bendrovės automobilius.
Naujasis „Mazda“ logotipas dar nebuvo oficialiai pristatytas. Tikimasi, kad jis debiutuos sausio 30 d. vyksiančiame renginyje, skirtame bendrovės 105-osioms metinėms. Sprendžiant iš Japonijos patentų biuro interneto svetainėje paskelbtų nuotraukų, emblema neteks trimatės metalo tekstūros ir aštrių briaunų. Ji taps plokštesnė ir aptakesnė, tačiau vis tiek atpažįstama.
Šį žingsnį bendrovė žengė siekdama, kad logotipas geriau atrodytų išmaniųjų telefonų ir nešiojamųjų kompiuterių ekranuose. Juoda ant baltos spalvos schema sukuria švarią, kontrastingą estetiką. Manoma, kad atnaujintas „Mazda“ logotipas gali sugyventi su dabartiniu, priklausomai nuo jo naudojimo paskirties. Pavyzdžiui, gerai pažįstamą emblemą bus galima matyti tiesiogiai ant prekės ženklo automobilių, o atnaujinta versija bus naudojama internete.
Parašyti komentarą