Koncernas „Stellantis“ ir jo Kinijos partnerė „Leapmotor“ svarsto Ispaniją kaip pagrindinę kandidatę į Europos rinkai skirto elektrinio krosoverio „Leapmotor B10“ gamybos vietą, pranešė „Reuters“, remdamasi su tuo susipažinusiu anoniminiu šaltiniu.
Bendrovės ieško gamyklos Europoje, kurioje galėtų gaminti modelį, kuris Senajame žemyne debiutavo rugsėjo mėnesį. Kaip anksčiau skelbė „Reuters“, svarstomos „Stellantis“ gamyklos Vokietijoje ir Slovakijoje. Galutinis sprendimas dar nepriimtas, tačiau tikimasi, kad serijinė gamyba prasidės 2026 m. pirmąjį ketvirtį.
Lenkija pralaimėjo lenktynes dėl naujos markės gamyklos
Neoficialiais duomenimis, „Stellantis“ ir „Leapmotor“ vis labiau stengiasi įsigyti komponentų iš Ispanijos tiekėjų, kad atitiktų didžiausios valstybės subsidijos kriterijus. Ispanija, kurioje palyginti nedidelės darbo jėgos sąnaudos ir dosnios švarios energijos subsidijos, jau tapo tokių akumuliatorių gamintojų, kaip CATL ir Envision AESC, traukos centru.
Iš pradžių planuota, kad B10 bus gaminamas Lenkijoje, tačiau, kaip anksčiau pranešė „Reuters“, Kinijos vyriausybė rekomendavo vietos gamintojams sustabdyti dideles investicijas šalyse, remiančiose papildomus tarifus kiniškoms elektrinėms transporto priemonėms. Todėl „Stellantis“ ir „Leapmotor“ taip pat svarstė galimybę statyti gamyklas Eizenache (Vokietija) ir Trnavoje (Slovakija).
B10 yra pirmasis iš B tipo elektromobilių serijos, kurią „Leapmotor“ planuoja pristatyti užsienio rinkoms. Stellantis pabrėžia, kad jos tikslas – teikti klientams už Kinijos ribų „technologiškai pažangius, nebrangius elektromobilius“, praneša Reuters.
Šaltinis: Moto.pl
Parašyti komentarą