Lenkija bus pirmoji Europos Sąjungos šalis, kurioje pasirodys „Chery Tiggo“ modelių šeima. Chery Tiggo modelių šeima Lenkijos keliuose debiutuos kitų metų antroje pusėje. Lenkijos importuotojas ruošia modelius, kurių versijų dar nėra niekur kitur pasaulyje.
Nors „Chery International“ buvo įkurta tik 1997 m., ji jau pagamino daugiau kaip 15 mln. automobilių, kurie buvo parduoti 100 pasaulio šalių. Jau 21 metus konglomeratas išlieka didžiausiu Kinijos automobilių eksportuotoju, ir panašu, kad bendrovė vis dar yra stipri. Vien per šių metų lapkritį ji pardavė rekordinį 280 000 automobilių – 32,2 proc. daugiau nei per tą patį 2023 m. mėnesį. Nuo sausio iki lapkričio į pasaulio kelius išvažiavo daugiau kaip 2,3 mln. koncerno automobilių, t. y. net 38 proc. daugiau nei per 11 praėjusių metų mėnesių.
„Chery International“ Lenkijoje
Jau keletą mėnesių Lenkijoje galima įsigyti dviejų „Chery International“ priklausančių markių – „ Omoda“ ir „ Jaecoo“- automobilių. Be to, jau veikia 30 šių markių atstovybių, o iki kitų metų pabaigos jų turėtų būti net 45. Naujausiais duomenimis, iki šiol „Omoda 5“ ir „Jaecoo 7“ automobilius pasirinko beveik 1 100 pirkėjų, todėl „Chery“ yra trečias pagal populiarumą Kinijos gamintojas Lenkijoje – antras po MG ir Pekino. Abu modeliai yra kompaktiški visureigiai, parduodami už konkurencingą kainą ir su septynerių metų garantija.
„Chery International“ automobiliai Europoje
Nors „Omoda“ ir „Jaecoo“ klesti Europoje, jie sudaro tik 20 proc. pasaulinių „Chery International“ pardavimų. Didžiausią procentinę dalį pasaulyje sudaro „Chery“ prekės ženklu pažymėti modeliai. Tačiau iki šiol koncernas neturėjo planų oficialiai juos pristatyti ES. Jo bandymai įsitvirtinti ES rinkoje apsiribojo savo modelių pristatymu su vietiniais prekių ženklais – Italijoje jis juos pardavinėjo su „ Dr“, o Ispanijoje debiutavo su „Ebro“ prekių ženklais. Abiem atvejais kalbama apie vietinį surinkimą, t. y. automobilius, kurie dalimis atvežami į vietos gamyklas ir surenkami vietoje. Šiam tikslui kinai įsigijo Ispanijos gamyklą, kuri iki 2021 m. priklausys „Nissan“.
Tačiau surinkimu jie neapsiribos – paskelbta apie visavertės vietinės gamybos pradžią. Iki 2027 m. jie siekia Ispanijoje pagaminti 50 000 automobilių, o iki 2029 m. gamybą nori padidinti iki 150 000 automobilių per metus. Pirminiuose planuose buvo numatyta vietoje gaminti „Omoda“ ir „Ebro“ automobilius. Šiuo metu „Chery“ automobilių už ES ribų Europoje galima įsigyti Turkijoje.
Lenkija yra dinamiškai besivystanti ir didelį potencialą turinti rinka, kuriai pastaraisiais metais būdingas stabilus ekonomikos augimas. Chery automobiliai tiek modelių, tiek galimų jėgainių įvairovės požiūriu puikiai atitinka Lenkijos vairuotojų poreikius, suteikia naujų pasirinkimo galimybių ir praturtina rinkos pasiūlą.
Kokie „Chery“ markės modeliai pasirodys Lenkijoje?
Remiantis pirminiais pranešimais, šio prekės ženklo plėtra bus grindžiama „Tiggo“ krosoverių ir visureigių šeima. Pirmasis Lenkijoje debiutuos kompaktiškas „Tiggo 7“ modelis, savo matmenimis panašus į „Toyota Corolla Cross“ ar „Kia Sportage“.
Po jo seks miesto krosoveris „Tiggo 4“ (prilygstantis „VW T-Cross“ arba „Renault Captura“), o sąrašą užbaigs didesni „Tiggo 8“ ir „Tiggo 9“ modeliai. 8 modelis prilygsta „Toyota RAV4“ arba „Kia Sorento“, o prabangusis 9 siekia konkuruoti su „Toyota Highlander“ arba „Škoda Kodiaq“ aukščiausios įrangos variantais.
Kada Lenkijoje prasidės „Chery Tiggo“ modelių pardavimai?
Pirmieji demonstraciniai vienetai į Lenkiją iš Kinijos bus išsiųsti dar šiais metais, t. y. į šalį atkeliaus 2025 m. pavasarį. Tačiau tikimasi, kad pardavimai prasidės tik 2025 m. antroje pusėje. Tikimasi, kad po debiuto Lenkijoje „Chery“ prekės ženklas palaipsniui pasieks ir kitas Europos šalis. Verta pažymėti, kad „Chery International“ yra vienas iš nedaugelio gamintojų iš Kinijos, kurie į Senąjį žemyną žengia kurdami savo struktūras, vietinius filialus ir nuo nulio kurdami pardavimo tinklą, o ne tik būdami transporto priemonių tiekėjais vietos bendrovėms, kurios ėmėsi pardavinėti automobilius iš Kinijos.
Šaltinis: Interia.pl
Parašyti komentarą