Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Ne tik „BYD“. „Chery“ prekės ženklas žengia į Europą. Pirma „stotelė” Lenkija
Automobiliai / Transporto priemonės

Ne tik „BYD“. „Chery“ prekės ženklas žengia į Europą. Pirma „stotelė” Lenkija

„Chery International“ Lenkijoje
Dalintis

Lenkija bus pirmoji Europos Sąjungos šalis, kurioje pasirodys „Chery Tiggo“ modelių šeima. Chery Tiggo modelių šeima Lenkijos keliuose debiutuos kitų metų antroje pusėje. Lenkijos importuotojas ruošia modelius, kurių versijų dar nėra niekur kitur pasaulyje.

 

Nors „Chery International“ buvo įkurta tik 1997 m., ji jau pagamino daugiau kaip 15 mln. automobilių, kurie buvo parduoti 100 pasaulio šalių. Jau 21 metus konglomeratas išlieka didžiausiu Kinijos automobilių eksportuotoju, ir panašu, kad bendrovė vis dar yra stipri. Vien per šių metų lapkritį ji pardavė rekordinį 280 000 automobilių – 32,2 proc. daugiau nei per tą patį 2023 m. mėnesį. Nuo sausio iki lapkričio į pasaulio kelius išvažiavo daugiau kaip 2,3 mln. koncerno automobilių, t. y. net 38 proc. daugiau nei per 11 praėjusių metų mėnesių.

 

„Chery International“ Lenkijoje

Jau keletą mėnesių Lenkijoje galima įsigyti dviejų „Chery International“ priklausančių markių – „ Omoda“ ir „ Jaecoo“- automobilių. Be to, jau veikia 30 šių markių atstovybių, o iki kitų metų pabaigos jų turėtų būti net 45. Naujausiais duomenimis, iki šiol „Omoda 5“ ir „Jaecoo 7“ automobilius pasirinko beveik 1 100 pirkėjų, todėl „Chery“ yra trečias pagal populiarumą Kinijos gamintojas Lenkijoje – antras po MG ir Pekino. Abu modeliai yra kompaktiški visureigiai, parduodami už konkurencingą kainą ir su septynerių metų garantija.

 

„Chery International“ automobiliai Europoje

Nors „Omoda“ ir „Jaecoo“ klesti Europoje, jie sudaro tik 20 proc. pasaulinių „Chery International“ pardavimų. Didžiausią procentinę dalį pasaulyje sudaro „Chery“ prekės ženklu pažymėti modeliai. Tačiau iki šiol koncernas neturėjo planų oficialiai juos pristatyti ES. Jo bandymai įsitvirtinti ES rinkoje apsiribojo savo modelių pristatymu su vietiniais prekių ženklais – Italijoje jis juos pardavinėjo su „ Dr“, o Ispanijoje debiutavo su „Ebro“ prekių ženklais. Abiem atvejais kalbama apie vietinį surinkimą, t. y. automobilius, kurie dalimis atvežami į vietos gamyklas ir surenkami vietoje. Šiam tikslui kinai įsigijo Ispanijos gamyklą, kuri iki 2021 m. priklausys „Nissan“.

Tačiau surinkimu jie neapsiribos – paskelbta apie visavertės vietinės gamybos pradžią. Iki 2027 m. jie siekia Ispanijoje pagaminti 50 000 automobilių, o iki 2029 m. gamybą nori padidinti iki 150 000 automobilių per metus. Pirminiuose planuose buvo numatyta vietoje gaminti „Omoda“ ir „Ebro“ automobilius. Šiuo metu „Chery“ automobilių už ES ribų Europoje galima įsigyti Turkijoje.

Lenkija yra dinamiškai besivystanti ir didelį potencialą turinti rinka, kuriai pastaraisiais metais būdingas stabilus ekonomikos augimas. Chery automobiliai tiek modelių, tiek galimų jėgainių įvairovės požiūriu puikiai atitinka Lenkijos vairuotojų poreikius, suteikia naujų pasirinkimo galimybių ir praturtina rinkos pasiūlą.

Chery investuoja šimtus milijonų į Europą

Kokie „Chery“ markės modeliai pasirodys Lenkijoje?

Remiantis pirminiais pranešimais, šio prekės ženklo plėtra bus grindžiama „Tiggo“ krosoverių ir visureigių šeima. Pirmasis Lenkijoje debiutuos kompaktiškas „Tiggo 7“ modelis, savo matmenimis panašus į „Toyota Corolla Cross“ ar „Kia Sportage“.

Po jo seks miesto krosoveris „Tiggo 4“ (prilygstantis „VW T-Cross“ arba „Renault Captura“), o sąrašą užbaigs didesni „Tiggo 8“ ir „Tiggo 9“ modeliai. 8 modelis prilygsta „Toyota RAV4“ arba „Kia Sorento“, o prabangusis 9 siekia konkuruoti su „Toyota Highlander“ arba „Škoda Kodiaq“ aukščiausios įrangos variantais.

 

Kada Lenkijoje prasidės „Chery Tiggo“ modelių pardavimai?

Pirmieji demonstraciniai vienetai į Lenkiją iš Kinijos bus išsiųsti dar šiais metais, t. y. į šalį atkeliaus 2025 m. pavasarį. Tačiau tikimasi, kad pardavimai prasidės tik 2025 m. antroje pusėje. Tikimasi, kad po debiuto Lenkijoje „Chery“ prekės ženklas palaipsniui pasieks ir kitas Europos šalis. Verta pažymėti, kad „Chery International“ yra vienas iš nedaugelio gamintojų iš Kinijos, kurie į Senąjį žemyną žengia kurdami savo struktūras, vietinius filialus ir nuo nulio kurdami pardavimo tinklą, o ne tik būdami transporto priemonių tiekėjais vietos bendrovėms, kurios ėmėsi pardavinėti automobilius iš Kinijos.

Šaltinis: Interia.pl

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Naujausia Android Auto 14.4 versija

Pasirodė nauja „Android Auto“ 14.4 versija: jau galite ją atsisiųsti, žadamas sklandesnis veikimas

Vartotojams pradėtas platinti „Android Auto 14.4“ atnaujinimas. Jame pateikiami smulkūs pataisymai ir...

Graikų policija

Baudos Lietuvoje juokingos: „Čia bauda gali siekti 8000 eurų”. Tai galioja ir turistams

Manote, kad tik Lietuvoje baudos yra didelės? Atrodo, kad kitų šalių įstatymų...

Blogai valo valytuvai

Neveikia ir baisiai tepa. Susidėvėjusius valytuvus galite „sutaisyti“ iš karto

Kodėl valytuvai neveikia? Tai didžiulė problema ne tik žiemą, bet ir vasarą,...

Gerokai viršytas greitis

„Turistų gaudyklė“ Baltijos valstybių keliuose: kaip nuomos kompanijos ir policija jus pasitiks grįžus namo

Vasara – kelionių automobiliu sezonas, bet kartu ir laikas, kai dažniau viršijamas...