Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Lietuviai jau medžioja išpardavimus: Juodasis penktadienis šiemet stebimas kaip niekada anksčiau

Apsipirk per Black Friday
3 min. skaitymo

Lietuvoje Juodasis penktadienis ilgai buvo laikomas triuku, atvežtu iš užsienio, tačiau 2025-ieji rodo aiškią tendenciją – pirkėjai tapo gerokai sumanesni. Jie seka kainas, analizuoja jų istoriją ir laukia tikrų nuolaidų, o ne reklaminio fasado.

1. Juodasis penktadienis Lietuvoje muša kainų stebėjimo rekordus

Lietuviškos platformos fiksuoja ženklų suaktyvėjimą: kainų palyginimo įrankiai, tokie kaip „kainos.lt“ ir vietiniai stebėjimo servisai, lapkritį sulaukė iki 70 proc. daugiau naujų sekamų prekių. Pirkėjai ruošiasi kaip niekad sistemingai.

2. Pirkėjai pavargo nuo netikrų nuolaidų

Pastarųjų metų skandalai dėl „kainų prieš išpardavimą pakėlimo“ padarė savo. Vis daugiau žmonių stebi produktus 2–4 savaites iš anksto, kad suprastų, ar „akcija“ iš tiesų yra akcija. Skepticizmas peraugo į strategiją.

3. Kainų kritimo įspėjimai sukelia didžiulius srautus

Vos tik pirkėjai gauna pranešimą apie sumažėjusią kainą, srautas į prekę šauna į viršų. Tai signalizuoja visiškai kitokį apsipirkimo modelį – žmonės nebe vaikosi parduotuvių reklamos, o laukia individualiai sekamų pasiūlymų.

4. Ketvirtadienis prieš Juodąjį penktadienį gali būti chaotiškas

Praėjusiais metais būtent ketvirtadienį stebimų prekių suaktyvėjimas išaugo net 136 proc. Jei ši tendencija kartosis, parduotuvės turės reikalų su rekordiškai informuotais ir pasiruošusiais pirkėjais.

5. Elektronika – aiškus lyderis

Tarp Lietuvoje labiausiai stebimų prekių – „Apple“ įrenginiai, žaidimų konsolės, robotai dulkių siurbliai, planšetės ir išmanieji telefonai. Tai segmentas, kuriame kainų skirtumai ypač matomi, todėl žmonės jį seka akylai.

6. Netikėtas lyderis: robotinės vejapjovės

Nors lapkritis toli gražu ne žoliapjovių sezonas, pirkėjai taikosi į „ne sezono“ nuolaidas. Robotinės vejapjovės šiemet net pateko į populiariausių sekamų prekių trejetuką, o tai rodo, kad žmonės ieško rimtų, ilgalaikių sutaupymų.

7. Lietuviai perka protingiau nei anksčiau

Šių metų pirkėjai derina kelis įrankius vienu metu: kainų įspėjimus, istorines grafikas, palyginimo platformas. Tai nebe emocinis, o duomenimis pagrįstas apsipirkimas. Tokį aktyvumą fiksuoja ir elektroninės prekybos platformos.

8. 2025-ųjų Juodasis penktadienis gali pakeisti pardavimų kultūrą Lietuvoje

Didesnis pirkėjų sąmoningumas verčia parduotuves atsargiau žadėti „-70 %“ akcijas. Šiemet bus tikras testas, ar tikros nuolaidos nugalės rinkoje, kurioje pirkėjai jau mato kainų istoriją ir nebepasiduoda triukams.

Šių metų Juodasis penktadienis gali tapti lūžio tašku – nebe impulsų, o skaičių ir analizės švente. Pirkėjai tam jau pasiruošę.

Esu KAIPKADA.LT portalo redaktorius. Mano tikslas – suteikti skaitytojams aktualią, patikimą ir naudingą informaciją, padedančią geriau suprasti pasaulį aplink mus. Siekiu padėti atrasti svarbiausias žinias ir dalintis įvykiais, kurie gali turėti realią įtaką mūsų kasdieniam gyvenimui.
Komentarų: 0

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Primename: kviečiame diskutuoti pagarbiai ir laikytis bendravimo etiketo. Nepagarbūs, įžeidžiantys ar neapykantą skatinantys komentarai bus šalinami. Ačiū už supratingumą!

Komentuodami sutinkate, kad jūsų pateikti duomenys gali būti tvarkomi pagal mūsų privatumo taisykles.