Trys juostelės yra visur – ant batų, sportinių kostiumų ir krepšių. Jos padarė Adidas atpažįstamą nuo Berlyno gatvių iki Buenos Airių futbolo aikščių, tačiau mažai kas žino, kodėl jų yra būtent trys.
Istorija prasideda nuo brolių
Istorija prasideda trisdešimtaisiais metais, kai broliai Adolfas ir Rudolfas Dassleriai Vokietijoje pradėjo gaminti rankomis siūtus sportinius batelius. 1936 metų olimpinių žaidynių metu jiems pavyko įtikinti amerikiečių sprinterį Jesse Owensą bėgti jų dygliuotais bateliais, o kai jis laimėjo aukso medalį, prekės ženklas sulaukė tarptautinio dėmesio.
Tačiau po karo broliai pasuko skirtingais keliais. Adolfas įkūrė Adidas pagal savo vardą Adi Dassler, o Rudolfas – konkurentę Puma. Kartu su Adidas atsirado ir trys juostelės, kurios greitai tapo vizualiniu prekės ženklu.
Trys juostelės – ne atsitiktinumas
Remiantis Adidas archyvais, Adi Dassler išbandė kelis juostelių variantus, kol apsistojo ties trimis. Paaiškinimas buvo praktiškas, o ne simbolinis. Trys juostelės aiškiausiai išsiskyrė nuotraukose, ir tai buvo svarbu tuo metu, kai produktų nuotraukos žurnaluose buvo svarbiausia įmonės reklama.
Juostelės greitai tapo kokybės ir sportiškumo sinonimu, o visi Adidas bateliai turėjo atpažįstamą raštą. Jis netgi tapo pirmojo logotipo dalimi, kur dygliuoti bėgimo bateliai buvo įterpti tarp dviejų D raidžių pavadinime kaip savotiškas vartų stulpas.

Nuo batų iki mados ikona
1972 metais Adidas įžengė į mados pasaulį, pristatydama Trefoil logotipą – tris lapus, sujungtus su ikoniškomis linijomis. Šis simbolis buvo naudojamas ant drabužių ir batų beveik 30 metų, kol 2000 metais buvo rezervuotas Adidas Originals linijai.
Nesvarbu, ar bėgate maratoną, žaidžiate Pasaulio taurės finale, ar tiesiog ieškote retro sportinio švarko, trys juostelės išlieka vienu atpažįstamiausių dizaino elementų pasaulyje. Sukurtos turint paprastą, bet veiksmingą tikslą – išsiskirti iš kitų.


