Atsakymai į klausimą "Kaip...?"Sportas / Sveikata

Kaip numesti svorio?

Visame pasaulyje žmonės klausia patarimų, domisi įvairiais būdais arba . Tyrimai rodo, kad 90% žmonių, kurie neturi genetinių problemų, lengvai išlaiko puikią figūrą reguliariai sportuodami. Tačiau lygiai tiek pat žmonių, kurie sportuoja nereguliariai, greitai priauga atsikratyto svorio. Vienintelis ir pats geriausias būdas – pakeisti gyvenimo būdą. Kaip tai padaryti, atsakymą rasite šiame straipsnyje.

Maistas

Vieno kilogramo riebalinio audinio energetinė vertė yra apie 9000 kcal. Jeigu norite per savaite numesti vieną kilogramą svorio, turite sumažinti kalorijų suvartojimą 9000 kcal. Nepaisant to, kiek intensyvi yra mankšta ar kiek smarkiai sumažinate suvartojamų kalorijų kiekį, nerekomenduojama numesti daugiau nei pusę kilogramo svorio per savaitę ir suvartoti mažiau nei 1400 kcal (vyrams) ir 1200 kcal moterims per dieną.

Jeigu atsisakytumėte kasdieninės mėsos (mėsos užtenka 2-3 kartus per savaitę), picų, kebabų, greito maisto, burgerių ir t.t., tai jau būtų vienas iš žingsnių Jūsų svajonės link.

Aerobiniai pratimai (lengvas )

Darydami aerobinius pratimus greičiau pasieksite gerus rezultatus ir kur kas lengviau išlaikysite liekną figūrą. Tai pats paprasčiausias būdas sudeginti nereikalingas kalorijas.

Peržiūrėkite 20 minučių vaizdo įrašą su aerobiniais pratimais namuose. Šie pratimai labai paprasti ir lengvi, bet rezultatas stulbinantis vos po kelių savaičių.

Kantrybė

Numesti svorio nėra taip lengva kaip norėtųsi. Jei tris kartus per savaitę sportuosite po 20 minučių, Jūsų savijauta bei sveikata žymiai pagerės, tačiau to neužtenka, kad dieta būtų veiksminga. Rekomenduojama sportuoti mažiausiai penkis kartus per savaitę po 45 minutes. Atkreipkite dėmesį, kad genetika bei amžius metant svorį vaidina svarbų vaidmenį. Kai kurie žmonės viršsvorio atsikrato labai lengvai.

Metant svorį svarbiausia turėti užsispyrimo. Gali būti ir taip, kad svoris nekrenta nepaisant treniruočių ir sveikos mitybos. Tai tiesiog kritinė fazė, kai dauguma žmonių praranda kantrybę. Šią fazę įveikti gali tik stipri Jūsų valia.

Sportas ryte

Sportuojant medžiagų apykaita paspartėja ir išlieka tokia pati kitas 12 valandų. Jei sportuosite ryte, per dieną sudeginsite daugiau kalorijų. Jei nuspręsite sportuoti vakare, medžiagų apykaita sulėtės kai užmigsite ir tokiu būdu iššvaistysite ištisas 12 valandų paspartėjusios medžiagų apykaitos.

Grynas oras

Nepamirškite išeiti į lauką, jeigu šalia yra nedidelis parkas ar miškas, išeikite pasivaikščioti. Vaikščiojant dirba daug raumenų grupių. Žmogui per dieną reikia nueiti bent 10 000 tūkstančių žingsnių (tai sudaro apie 7,6 km). Į išmanųjį telefoną ar išmanųjį laikrodį įsidiekite žingsnių matavimo programėlę ir stebėkite kiek per dieną nueinate žingsnių.


Dar vienas mūsų straipsnis, kuri buvome parašę ankščiau: Kaip numesti svorį?

Susiję straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Back to top button