“Swedbank” pranešė, kad rugsėjo 26 d, kelioms valandoms buvo sutrikusi internetinio banko veikla. Priežastys – IT sutrikimai sistemoje. Kaipkada.lt portalo skaitytojai taip pat pranešė apie problemas jungiantis prie banko.
Pasak vartotojų, bandant prisijungti, iššoka lentelė, kurioje pranešama, jog paslauga yra laikinai neprieinama, prašoma mėginti po kelių minučių.
Apie sutrikimus paskelbta ir „Swedbank“ socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje:
„Informuojame, kad šiuo metu dalis klientų gali susidurti su trikdžiais naudojantis banko paslaugomis. Dedame visas pastangas, kad trikdžius pašalintume kuo greičiau. Atsiprašome už patiriamus nepatogumus“.
Bendrovės atstovo Gyčio Vercinsko teigimu, trikdžius sukėlę sutrikimai įmonės IT sistemoje buvo sėkmingai pašalinti. Šiuo metu “Swedbank” interneto bankas veikia kaip įprasta.