Nuo spalio 1 d. „Sodra“ keičia savo informacijos teikimo tvarką telefonu. Nuo šiol visa informacija bus teikiama vienu numeriu +370 5 250 0883, skambinant kuriuo taikomi įprasti operatorių tarifai. Tai reiškia, kad šiuo numeriu skambinti kainuos tiek pat, kiek ir į bet kurį kitą standartinį telefono numerį.
Iki rugsėjo pabaigos vis dar veiks senasis trumpasis informacijos numeris 1883, tačiau skambinant šiuo numeriu operatoriai gali taikyti padidintus tarifus. Tai dar viena priežastis, kodėl nuo spalio pradžios rekomenduojama naudotis tik naujuoju numeriu, kuris garantuos sąžiningesnes kainas.
Kas pasikeičia su naujuoju numeriu?
Skambinant telefonu +370 5 250 0883, gyventojai gali gauti visą su „Sodros“ veikla susijusią informaciją: apie pensijas, išmokas, įmokas, taip pat užsiregistruoti vizitui klientų aptarnavimo skyriuose ar palikti konfidencialumo pranešimus. Skambučių centro specialistai per metus sulaukia apie milijoną skambučių, o kasdien į jį kreipiasi maždaug 5 tūkst. žmonių.
„Sodros“ atstovai pabrėžia, kad norint gauti asmeninę informaciją, tokia kaip duomenys apie pensijų fondą ar kitus individualius klausimus, reikalingas specialus Kliento identifikavimo kodas (KID). Šį unikalų kodą galima gauti dviem būdais: prisijungus prie savo asmeninės „Sodros“ paskyros arba apsilankius bet kuriame „Sodros“ skyriuje su asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu. Nepateikus KID kodo, informacija teikiama tik bendro pobūdžio.
Alternatyvūs būdai kreiptis į „Sodrą“
Nors skambutis yra dažniausiai naudojamas informacijos gavimo būdas, „Sodra“ siūlo ir kitus būdus susisiekti. Prisijungus prie asmeninės „Sodros“ paskyros galima inicijuoti realaus laiko pokalbį internetu su konsultantu. Šio saugaus kanalo dėka vartotojai gali gauti ir asmeninę informaciją, o pokalbiai vykdomi darbo valandomis.
Taip pat asmeninėje paskyroje galima pateikti paklausimą. Tokiu būdu „Sodros“ specialistai atsakymą pateiks per 20 darbo dienų, įskaitant ir asmeninę informaciją, jei užklausa pateikta prisijungus su savo duomenimis.
Dar viena alternatyva – el. paštas. Gyventojai gali rašyti „Sodrai“ elektroniniu paštu adresu info@sodra.lt. Jei laiškas pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, teikiama asmeninė informacija. Be šio parašo, atsakoma tik į bendro pobūdžio klausimus.
Statistika: skambučių apimtys auga
Remiantis „Sodros“ duomenimis, 2023 metais į skambučių centrą kreipėsi beveik milijonas žmonių. Iki šių metų rugpjūčio mėnesio jau sulaukta apie 800 tūkst. skambučių, o tai rodo didelį gyventojų poreikį gauti tiesioginę informaciją telefonu.
Keičiantis informacijos teikimo numeriui, „Sodra“ tikisi, kad naujasis numeris užtikrins sklandesnį klientų aptarnavimą ir padės išvengti galimų nesusipratimų dėl skambučių tarifų.
Tad nuo spalio pradžios gyventojai, norintys greitai gauti atsakymus į savo klausimus, turėtų prisiminti naująjį „Sodros“ numerį +370 5 250 0883 ir pasiruošti pateikti KID kodą, jei reikalinga asmeninė informacija.