Nuo kitos savaitės išmanioji greičio palaikymo sistema taps privaloma visiems naujiems Europos automobiliams.
Intelligent Speed Assist (ISA) technologija skirta neleisti vairuotojams viršyti leistino greičio. Pasak specialistų, nuo 2022 m. rugpjūčio mėn. Europoje parduodamuose automobiliuose jau įrengta greičio stebėjimo sistema, tačiau iki šios datos pristatyti modeliai galėjo apsieiti be šios technologijos.
ISA naudoja GPS duomenų ir kelio ženklus skaitančių kamerų derinį, kad nustatytų, kokiu greičiu turėtumėte važiuoti. Tačiau įrodyta, kad sistema ne visada veikia teisingai.
Greičio matuoklių sistema iš tikrųjų neužkerta kelio vairuotojams pažeisti leistiną greitį, o stengiasi švelniai priminti apie pareigą laikytis leistino greičio.
Automobilių gamintojams leista patiems nustatyti įspėjimų tipą, todėl jie apima audiovizualinius pranešimus ir net papildomą pasipriešinimą akceleratoriaus pedalo paspaudimui. Vairuotojas gali juos išjungti kelionės metu, tačiau sistema visada automatiškai įsijungia iš naujo užvedus automobilio variklį.
Pranešama, kad Europos transporto saugos taryba (ETSC) buvo nusiteikusi palaikyti variklio galios mažinimą idėją, kai automobilis pasiekia leistiną greičio ribą, tačiau automobilių pramonė to atsisakė. Tai reiškia, kad vairuotojai ir toliau galės naudoti maksimalią variklio galią.