Kaip vaikščiojimas padeda mūsų organizmui?

Pasivaikščiojimas

Pasivaikščiojimas

Norint išlikti sveikiems, patartina kasdien nueiti 10 000 žingsnių. Kaip tai padeda mūsų organizmui, skaitykite šiame straipsnyje.

Endorfinai

Vaikščiojimas išskiria endorfinų. Vaikščiojimas, kaip ir kiti fiziniai pratimai, skatina smegenis išskirti cheminius junginius, kurie mažina jautrumą stresui ir skausmui ir netgi gali sukelti lengvos euforijos pojūtį.

Imuninės sistemos stiprinimas

Kiekvieno žmogaus kraujyje yra baltųjų kraujo kūnelių – tai vadinamieji kariai, kurie saugo mus nuo kenksmingų bakterijų ir virusų. Jiems reikia daug deguonies, kad atliktų savo funkciją. Todėl ilgai vaikštinėjantys žmonės rečiau serga peršalimo ligomis, gripu ir kitomis kvėpavimo takų ligomis nei tie, kurie tiesiog guli namuose.

Gyvenimo pratęsimas

Specialistai nustatė, kad kasdien bent dešimt minučių pasivaikščiojimas gali padėti sumažinti ankstyvos mirties (15 %), antrojo tipo diabeto (40 %), širdies ligų (35 %), senatvinės demencijos (30 %) ir kai kurių vėžinių susirgimų (20 %) riziką.

Kūrybiškumas ir smegenų vystymasis

Kūrybinių industrijų atstovų atliktas tyrimas parodė, kad laikas gamtoje be telefonų ar interneto 50 proc. pagerina kūrybinį mąstymą.

Gamta ne tik pagerina mūsų gebėjimą susikaupti ir sutelkti dėmesį, bet ir padeda atgauti dėmesį po bemiegių naktų ar pervargimo darbe.

Išeiti iš mobilios versijos