Anksčiau daugelio automobilių varikliai galėjo be problemų nuvažiuoti iki milijono kilometrų. Tačiau dabar gamintojai beveik nebenaudoja tokių variklių ir perėjo prie paprastesnių. Ekspertai nusprendė išsiaiškinti, kodėl šie patikimi varikliai nebenaudojami.
Šiandien automobilių varikliai labiau apkraunami dėl įvairių komforto funkcijų, tokių kaip oro kondicionierius ir šildomos sėdynės. Šios parinktys veikia nuolat, todėl greičiau dėvisi tokios variklio dalys kaip stūmokliai, alkūninis velenas ir guoliai. Dėl to gerokai sutrumpėja variklio tarnavimo laikas.
Dauguma pirkėjų renkasi lengvesnius automobilius, pasižyminčius gera įsibėgėjimo dinamika. Todėl gamintojai ketaus variklius pakeitė aliuminio varikliais. Be to, turbokompresorius gerokai pagerina dinamiką, tačiau sutrumpina variklio tarnavimo laiką. Turbina tarnauja apie 120-130 tūkst. km, o cilindrų bloko tarnavimo laikas sutrumpėja iki 250-270 tūkst. km.
Yra ir kita priežastis. Šiuolaikiniai varikliai dirba labai aukštoje temperatūroje, kuri gali siekti 100 laipsnių ir daugiau. O senieji varikliai, kurie galėjo nuvažiuoti milijoną kilometrų, retai veikdavo aukštesnėje nei 85 laipsnių temperatūroje.