Dviejų „Mercedes“ flagmanų likimas jau nulemtas, o generalinis direktorius Ola Kallenius pastarosiomis savaitėmis „Autocar“ portalui atskleidė planus. Iki 2030 m. EQS ir S klasė taps vienu modeliu. S klasė, sukurta ant MB.EA Large platformos, dešimtmečio pabaigoje gali atnešti daug technologinių naujovių.
Nuotraukoje matyti būsimosios S klasės, kurios dizainas visiškai skirsis nuo dabartinio EQS, forma. Tiesą sakant, „Mercedes“ sumanė netrukus atsisakyti labai švelnių linijų, kurias galima matyti EQ serijos modeliuose.
Kompanija neatskleidžia, kokia bus būsimųjų automobilių stilistinė filosofija, tačiau tikėtina, kad dizaineriai paseks BMW ir Audi pavyzdžiu, kurių elektriniai modeliai atrodo futuristiškai, tačiau vis dar yra konservatyvūs.
Taigi S klasės atveju „Mercedes“ galėtų pritaikyti kampuotas formas. Didelės radiatoriaus grotelės išliks ir gali būti apšviestos, o logotipas gali būti ant variklio dangčio, kaip tradiciškai būdinga šiam modeliui.
Šiuo metu labai sunku įsivaizduoti, kokia bus „Mercedes“ technologinė evoliucija. Taip yra dar ir todėl, kad S klasė visada buvo daugelio naujovių pradininkė ne tik markei, bet ir visam automobilių pasauliui. Taigi tikėtina, kad naujoji karta pademonstruos pažangius ir netikėtus sprendimus, daug dėmesio skiriant autonominiam vairavimui.
Kalbant apie transmisiją, galime išvysti debiutą su naujos kartos akumuliatoriais, pasižyminčiais geriausiu pasaulyje energijos tankiu, ir efektyviais elektros varikliais.