Kokius riešutus galima valgyti kasdien – pataria mitybos specialistai

Riešutai ir sveikata

naudingi ne tik fizinei sveikatai. Specialistai rekomenduoja valgyti riešutus, kad pagerėtų širdies ir kraujagyslių ir kt. Tyrimų duomenimis, dėl riešutuose esančio didelio mononesočiųjų riebalų rūgščių (MUFA) ir polinesočiųjų riebalų rūgščių, sterolių ir ląstelienos kiekio riešutai yra maisto produktas, kurį būtinai reikėtų įtraukti į sveiką mitybą.

Ekspertai įvardijo riešutus, kuriuos turėtumėte įtraukti į savo racioną

Lazdyno riešutai

Lazdyno riešutas yra nedidelis riešutas, pasižymintis saldžiu ir žemišku skoniu. Šis riešutas laikomas antru pagal mononesočiųjų riebalų rūgščių kiekį šaltiniu tarp riešutų. Žurnale „Oxidative Medicine and Cellular Longevity” paskelbto tyrimo duomenimis, lazdyno riešutuose gausu vitamino E, magnio, vario, seleno, folio rūgšties ir skaidulų. Lazdyno riešutai padeda palaikyti sveiką virškinimą, kontroliuoja cholesterolio kiekį ir gerina jautrumą insulinui, mažina uždegimą ir palaiko širdies sveikatą.

Makadamijos riešutai

Makadamijos riešutuose gausu mononesočiųjų riebalų. Šie skatina širdies sveikatą, nes mažina MTL cholesterolio kiekį ir reguliuoja lipidų profilį. Tai teigiamai veikia širdies sveikatą. Riešutai taip pat padeda kovoti su antsvoriu ir nutukimu. Jie didina energijos gamybą ir nervų sistemos būklę, gerina medžiagų apykaitos procesus ir pažintinius gebėjimus.

Bertoletijų riešutai

Bertoletijų riešutai, žinomi dėl išskirtinio seleno kiekio, atlieka svarbų vaidmenį palaikant skydliaukės sveikatą ir reguliuojant medžiagų apykaitą. Selenas taip pat veikia galingas antioksidantas, stiprinantis imuninę sistemą, gerinantis širdies ir kraujagyslių sveikatą ir palaikantis skydliaukės funkciją. Šiuose pailguose riešutuose taip pat yra kalcio ir magnio, kurie prisideda prie kaulų sveikatos.

Eiti į naują mobilią versiją