Kuo žalingas sėdimas darbas ir kaip padėti sau?


Nugaros skausmas

Labai daug žmonių kenčia nuo nugaros, strėnų ar kaklo skausmų dėl nepatogių biuro kėdžių ar netinkamos kūno padėties dirbant. Yra keletas kitų priežasčių, kodėl darbo dienos pabaigoje galite jausti diskomfortą.

Kodėl sėdint skauda nugarą – priežastys

Yra keletas atsakymų į šį klausimą. Nemalonūs pojūčiai kūne atsiranda dėl:

Taip pat kaklo skausmo priežastis gali būti blogas įprotis – rūkymas. Faktas yra tas, kad nikotinas dehidratuoja tarpslankstelinius diskus, todėl slanksteliai pasislenka. Taip pat komplikuojasi aprūpinimas krauju, todėl jei rūkote ir neplanuojate gyventi sveiko gyvenimo būdo, gydytojai rekomenduoja kas 15-20 minučių pasitikrinti, kaip jaučiasi kaklas ir ir jeigu reikia padaryti lengvus pratimus nugarai.

Kaip padėti nugarai dirbant sėdimą darbą – pratimai

Žemiau aprašyti gimnastikos elementai tinka ne tik biuro darbuotojams, bet ir viešojo transporto vairuotojams bei pardavėjams. Apskritai – visiems, kurie didžiąją laiko dalį praleidžia sėdėdami.

Kad jūsų savijauta pagerėtų ir išnyktų, kas valandą atlikite šiuos veiksmus:

Nepamirškite, kad į darbą galite eiti pėsčiomis, taip tik padėsite sau. Taip pat geriau eiti laiptais, o ne naudotis liftu. Be to, gydytojai rekomenduoja užsiregistruoti sporto salėje ar baseine, kad stuburas, sąnariai ir raumenys gautų reguliarią mankštą – taip jie bus stipresni ir patvaresni.

Išeiti iš AMP versijos