Mokslininkai išsiaiškino, kiek reikia mankštintis, kad kompensuotumėte sėdėjimo dieną

kiek reikia mankštintis, kad kompensuotumėte sėdėjimo dieną

Kasdienė mankšta yra svarbi, tačiau daugelis iš mūsų didžiąją dienos dalį praleidžiame sėdėdami biuro kėdėse ir dirbdami prie kompiuterio. Jei esate vienas iš milijonų žmonių, kurie per daug laiko praleidžia prie stalo, galite tai kompensuoti mankštindamiesi. Tiesą sakant, mokslininkai dabar tiksliai išsiaiškino, kiek mankštintis reikia kiekvieną dieną.

Vos 30-40 minučių mankšta

Remiantis naujais kasdienės mankštos tyrimais, mokslininkai teigia, jei norite subalansuoti 10 valandų sėdėjimą, kiekvieną dieną turėsite atlikti bent 30–40 minučių prakaitą sukeliančių pratimų. Be to, net tiesiog stovėjimas gali padėti kompensuoti žalą, kurią sėdėjimas daro sėdint visą dieną.

Tyrimas pagrįstas duomenimis, surinktais 2020 m. Šiuose tyrimuose dalyvavo daugiau nei 44 000 žmonių iš keturių skirtingų šalių, kurie naudojo įvairius kūno rengybos stebėjimo įrenginius. Analizė parodė, kad kasdienė mankšta sumažino sėslaus gyvenimo būdo žmonių mirties riziką.

Remiantis šiais duomenimis, atrodo, kad žmonės, didžiąją dienos dalį praleidžiantys biure, turėtų arba nusipirkti reguliuojamą išmanųjį stalą, arba pabandyti dalyvauti gana intensyvioje kasdienėje mankštoje. Ir tai daroma net ne siekiant skatinti svorio metimą. Tai tik tam, kad padėtų kompensuoti žalą, padarytą mūsų kūnui, kasdien ilgai sėdint.

Žinoma, šiuo klausimu laukiama daugiau tyrimų. Svarbu atsiminti, kad kasdieniai pratimai puikiai tinka ne tik lieknėjimui. Pratimai taip pat padeda sustiprinti gyvybines jūsų kūno funkcijas, kurių nauda aiškiai aprašyta tyrime.

Išeiti iš AMP versijos