Tai padės numesti svorio: kaip atsikratyti potraukio užkandžiauti

Kaip atsikratyti užkandžiavimo

Gerti arbatą su sausainiais, suvalgyti sumuštinį su sūriu ar bandelę prieš pietus arba po pietų, gal ir neatrodo didelė nuodėmė, bet iš tiesų įprasti užkandžiai neprideda sveikatos.

Kodėl mums reikia ką nors suvalgyti praėjus vos porai valandų po valgio ir kaip susitvarkyti su šiuo blogu įpročiu?

Daugelis maisto produktų laikomi subalansuotos mitybos pagrindais, tačiau kaip svarbu valgyti pakankamai baltymų? Valgant maistą kuriame yra pakankamas kiekis baltymų, galite sumažinti antsvorį.

Užkandžiai - traškučiai

Kodėl mes per anksti išalkstame?

Pagrindinis žmogaus apetito veiksnys yra baltymų trūkumas – būtent jų trūkumas žmogaus mityboje sukelia potraukį maistui.

Jei pusryčiams valgote kiaušinius ar žuvį, liekate sotūs iki pietų. Bet jei suvalgysite dribsnių ar skrebutį, iki vidurdienio norėsite užkąsti.

Kiaušiniuose, žuvyje, mėsoje yra daug baltymų ir jie gali padėti auginti raumenis, fermentus ir daugumą kūno infrastruktūros. Valgyti pakankamai baltymų yra būtina augimui ir atsigavimui.

Kiek baltymų reikia suvartoti per dieną

Per dieną rekomenduojama suvartoti apie 50 gramų baltymų, tačiau to nepakanka. 15–20 procentų savo dienos kalorijų turime suvartoti kaip baltymus. Tai yra apie 100 gramų baltymų, jei suvartojate nuo 2000 iki 2500 kalorijų per dieną.

Po 60 metų reikėtų didinti baltymų suvartojimą, nes tokiame amžiuje organizmas mažiau pajėgia juos pasisavinti ir panaudoti.

Exit mobile version