Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

20 neįprastų nerimo mažinimo būdų

Žmonėms, kenčiantiems nuo psichikos sveikatos problemų, pavyzdžiui, nerimo sutrikimų, įprasti atsipalaidavimo metodai dažnai yra neveiksmingi. Jums taip pat gali būti žinomos panašios situacijos, kai įprasti metodai neveikia. Kaip dar galite sau padėti?

Nerimo priepuolio metu nusiraminti tikrai sunku. Kartais atrodo, kad išbandėte visus žinomus atsipalaidavimo būdus, bet niekas nepadeda…

Mūsų skaitytojai pasakoja, kas jiems padeda nusiraminti:

„Važiavimas automobiliu padeda atsipalaiduoti. Man patinka, kad reikia susikoncentruoti į kelią, tai neleidžia pasinerti į save.” – Rokas B.

„Klausausi audioknygų ir podkastų, susikoncentruoju į istoriją, balsą ir tai padeda mano smegenims atsipalaiduoti.” – Indrė K.

„Sunkusis metalas! Kai užmerkiu akis ir jo klausausi, atrodo, kad viskas aplinkui ima greitėti į muzikos ritmą, judėti greičiau nei mano mintys. Tai padeda užglaistyti nerimą” – Tomas F.

„Vis dar turiu vaikystės pliušinį žaislą, kurį laikau su savimi ir glostau, kai jaučiu nerimą. Tai padeda užimti rankas, kai galvoje sukasi pašėlusios mintys.” – Erika S.

„Įsivaizduoju, kad mane supa balta spindinti šviesa, kuri mane saugo. Prašau jos neįsileisti jokios neigiamos energijos, įsileisti tik meilę ir šviesą.” – Jurgita D.

kas padeda nusiraminti

„Mėgstu gaminti maistą, tai padeda išvalyti mintis. Dažnai sėkmingiausi kulinariniai kūriniai gimsta tada, kai mano galva pilna įvairių rūpesčių… Užsiėmimas virtuvėje man padeda nusiraminti ir atitraukti mintis.” – Adomas L.

„Mano metodas – kompiuteriniai žaidimai, o jei negaliu susikoncentruoti į žaidimą, man padeda siuvinėjimas kryželiu.” – Kristina S.

„Dainuoju sau, ypač viešose vietose, pavyzdžiui, maisto prekių parduotuvėje. Daugeliui žmonių tai atrodo keista, jie mano, kad tai gali padidinti jų nerimą. Mane visada ramino muzika, o kai dainuoju sau, bent jau nesidaužo širdis ir turiu į ką sutelkti dėmesį.” – Rugilė B.

„Per panikos priepuolį pradedu skaičiuoti centus kišenėje. Monetų skambėjimas ir skaičiavimo procesas padeda susikaupti,” – Karolis D.

„Dėlionės man padeda – turiu į ką sutelkti dėmesį, turiu tikslą, kurį noriu pasiekti, o sudėliota dėlionė teikia pasitenkinimą.” – Kovaldė B.

„Valymas. Netvarka ir chaosas didina nerimą, bet kai pradedu tvarkytis ir matau rezultatus, atsipalaiduoju, tarsi nuo pečių nukristų sunkus svoris.” – Jurga A.

„Geriu ką nors labai karšto arba labai šalto. Nepažįstama gėrimo temperatūra verčia mane gerti jį sąmoningai ir atitraukia dėmesį nuo nerimo. Šią techniką man kažkada padėjo išmokti terapeutas.” – Kristina S.

„Žaidžiu „The Sims”. Pasaulyje, kuriame viskas priklauso nuo manęs, galiu atsipalaiduoti. Bent kelias valandas praleiskite ramybėje ir laisvai kvėpuokite. Kai gyvenimas virsta chaosu, čia bent jau galiu jį kontroliuoti,” – Sandra O.

„Kai noriu atsipalaiduoti, žiūriu indiškus filmus. Visiškai į juos pasineriu ir bent trumpam nustoju viską analizuoti. Tai suteikia man galimybę grįžti į ramią būseną.” – Monika K.

„Antakių depiliacija vašku! Man patinka grožio salone skambanti šviesi muzika ir tai, kad nė vienas darbuotojas nežino, kas aš esu, nes jiems esu tik moteris, kuri kas tris savaites ateina depiliuoti antakių. 10 minučių tiesiog guliu ir atsipalaiduoju.” – Lina K.

„Iš šaldytuvo pasiimu apelsiną ir susikoncentruoju į tą šaltą „kamuolį“ – tai padeda susikaupti. Mano širdis nustoja daužytis, o minčių srautas galvoje sulėtėja tiek, kad galiu paprašyti pagalbos, jei man jos reikia.” – Simona K.

„Atsitiktinis skaičių dėliojimas mintyse. Pavyzdžiui, 16, 4, 8, 22 ir t. t. Tai padeda kuo nors užimti mintis ir sustabdyti minčių srautą, ypač kai guliu lovoje ir negaliu užmigti.” – Gustas J.

„Aš kalbuosi su augalais balkone, žiūriu į kiekvieno lapo gyslų raštą, braukiu rankomis per drėgną žemę – visa tai ramina. Tai šiek tiek keista, bet padeda perjungti pavarą. Kartais net pamirštu, kas sukėlė mano nerimą”, – sako Agnė P.

Nusiraminimas

„Padeda nuvažiuoti į degalinę atsigerti gazuoto gėrimo. Kai gyvenau ten, kur netoliese nebuvo degalinių, eidavau į maisto prekių parduotuvę. Eidamas pasivaikščioti, klausydamasis muzikos, gerdamas limonadą paprastai jaučiuosi geriau. Svarbiausia įsitikinti, kad gėrimas yra be kofeino”, – Irmantas R.

„Pasidarau makiažą, net jei niekur nesiruošiu eiti. Man tai kūrybos forma, galimybė išreikšti save, o kartais ir gražiau atrodyti.” – Ugnė K.


Taip pat skaitykite:

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Skaitykite panašius straipsnius

Kitas straipsnis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *