Renkantis automobilį, kiekvienas vairuotojas vadovaujasi savo prioritetais. Tačiau visus vienija noras, kad automobilis nekeltų rūpesčių, niekada negestų ir būtų ekonomiškas eksploatuoti. Deja, ne visi modeliai pateisina šiuos lūkesčius, nepaisant gamintojų pažadų apie jų absoliutų patikimumą.
Šiame straipsnyje apžvelgsime automobilius, kurie dažniausiai nuvilia savo savininkus dažnais gedimais ir brangia priežiūra.
1. Porsche Cayenne Turbo
Šis sportiškas krosoveris žavi elegantišku dizainu ir galingu varikliu. Jo kaina iš pirmo žvilgsnio atrodo patraukli, todėl daugelis nusprendžia įsigyti būtent šį modelį. Tačiau ekspertai pataria neskubėti.
Keletas „Achilo kulnų” gali paversti šio automobilio savininką nuolatiniu autoserviso klientu. Variklis linkęs įbrėžimams, kuriuos galima pašalinti tik brangiai kainuojančia procedūra. Be to, jei krosoveris turi kėbulo pokrypio slopinimo sistemą, gali sugesti stabilizatoriai, kurių keitimas taip pat brangus. Nepamirškime ir dažnų problemų su vairo stiprintuvo siurbliu, kurio remontas taip pat kainuoja nemažai.
2. Land Rover Range Rover III
Šis automobilis reikalauja didelių išlaidų priežiūrai, ypač varikliui. Kad jis veiktų tinkamai, reikalinga reguliari profilaktika, kuri ilgainiui kainuoja nemažus pinigus.
Viena pagrindinių problemų – pneumatinė pakaba, kurią tenka keisti jau po 15 tūkstančių kilometrų. Nauja pakaba kainuoja daug, o dar prisideda ir serviso išlaidos. Po truputį genda ir vairo traukės, kurias reikia keisti nuvažiavus 100 tūkstančių kilometrų. O po 200 tūkstančių kilometrų vėl laukia grandinių keitimas. Nepamirškite ir stabdžių sistemos, kuri taip pat greitai genda.
3. Mazda CX-7
Šis japoniškas krosoveris turi viską, ko reikia sėkmei: dinamišką dizainą, gerą valdymą ir įsimintiną išvaizdą. Tačiau tapę šio automobilio savininkais, daugelis greitai nusivilia, nes praktiškai tai vienas problemiškiausių automobilių.
Paprastai, nuvažiavus 100 tūkstančių kilometrų, sugenda turbokompresorius. Savininkams dažnai tenka remontuoti arba keisti alkūninio veleno įdėklus, paskirstymo diržo grandinę ir hidraulinį bloką. Aušinimo sistema taip pat kelia priekaištų – radiatorius praranda efektyvumą dėl perkaitimo.
4. Kia Sportage (iki 2022 metų)
Šis korėjietiškas krosoveris gali smarkiai smogti savininko piniginei dėl dažnų gedimų. Statistika rodo, kad autoservisą tenka lankyti beveik iš karto po pirkimo.
Dažniausiai genda stabilizatoriaus atramos, pavarų dėžė, amortizatoriai, stabdžių ir vairo sistema. Automobilių su stoglangiu savininkai dažnai susiduria su stoglangio užstrigimu ir gedimais.
5. Nissan Qashqai
Šis japoniškas automobilis pasitinka vairuotojus stilinga išvaizda, erdviu salonu ir patogiu valdymu. Tačiau susižavėjimas pirkiniu greitai išnyksta, kai savininkas susiduria su priešlaikiniu atmosferinių variklių susidėvėjimu. Be to, variatoriai, sumontuoti 1,6 litro varikliuose, taip pat greitai genda.
„Japonas“ dažnai turi problemų su karterio padėklu, prastėjančia dažų danga, vairo mechanizmu ir pakaba. Bet kurios iš šių problemų sprendimas reikalauja didelių finansinių išlaidų.
Taigi, prieš įsigyjant bet kurį iš šių automobilių, verta atidžiai pasverti visus „už” ir „prieš”.
Turim jau 6 metus Kia sportage darom tik aptarnavimą kuri priklauso , tepalai ir filtrai , stabdžių kaladėlės su diskais, ir vienas stabilizatorius, nu nu šakes kaip iš servisų neislendu , jei perkate mašina su rida 200.000 tai ko jūs tikites, va pardavinesiu rida bus apie 80,000 ir tikrą o ne spidometras rodis nedauzta nes savininkas vienas bet ir kaina bus atitinkama, o ne kaip metalo laužo
Kiekvienas automobilis turi problemų
Adam jestesz durniem