Audi atsisako skubėti su visišku perėjimu prie elektromobilių. Nors anksčiau kompanija planavo iki 2026 m. visiškai pereiti prie „elektros“ gamybos, o iki 2033 m. galutinai atsisakyti vidaus degimo variklių, dabar šie terminai peržiūrimi. Naujoji strategija numato benzininių modelių gamybą mažiausiai iki 2035 m., o galbūt net ir ilgiau.
Kodėl Audi atidėjo elektrifikacijos planus?
Kompanijos generalinis direktorius Gernot Döllner žurnalui „Autocar“ atskleidė, kad sprendimas grindžiamas keliomis svarbiomis priežastimis:
1. Pirkėjų paklausa – vis dar didelė dalis vartotojų renkasi tradicinius variklius, ypač už Europos ribų.
2. Sportinių modelių populiarumas – RS serijos automobiliai su galingais benzininiais varikliais išlieka kompanijos vizitine kortele.
3. Rinkos nestabilumas – elektromobilių paklausos augimas ne tokios spartus, kiek buvo prognozuota.
„Mes turime būti lankstūs ir reaguoti į rinkos poreikius“, – paaiškino Döllner.
Elektromobilių verslo augimas
Nors Audi tęsia benzininių modelių gamybą, kompanija taip pat aktyviai plėtoja elektromobilių liniją:
- 2025 m. pirmąjį ketvirtį elektromobilių pardavimai išaugo 30,1% (46 371 vnt.)
- Planuojamas naujas prieinamas modelis A3 klasėje
- Toliau plėtojamos baterijų technologijos ir greitosios įkrovos galimybės
Kokia ateitis laukia benzininių Audi?
Populiariausi modeliai kaip A5, A6 ir Q3 bei jų sportinės S/RS versijos išliks gamyboje dar daugelį metų. Tačiau po 2035 m., kai ES įsigalios draudimas parduoti naujus benzininius automobilius, kompanijai teks prisitaikyti prie naujų sąlygų. Galimi scenarijai:
- Perėjimas prie sinteetinių degalų
- Hibridinių technologijų tobulinimas
- Koncentracija į rinkas už ES ribų
Kol kas viena aišku – Audi nenori skubėti ir ketina toliau siūlyti vairuotojams platų modelių pasirinkimą, neatsisakydama tradicinių variklių, kol rinka to reikalauja.
Parašyti komentarą