Visos pirmaujančios automobilių gamintojos, įskaitant „Hyundai“, „Subaru“, „Volkswagen“ ir net „Tesla“, viešai pripažino, kad buvo klaidingas sprendimas pakeisti fizinius mygtukus jutikliniais ekranais. Kaip rašo Motorbiscuit, kompanijos ketina kuo greičiau grįžti prie analoginių jungiklių, siekdamos padidinti vairavimo patogumą ir saugumą.
„Hyundai“ dizaineris Simonas Lawesby paskelbė, kad nuo 2025 m. visos šio prekės ženklo modeliai vėl turės fizinius mygtukus. Pasak jo, tai bus taikoma visiems pagrindinių funkcijų valdymo elementams: klimato kontrolei, sėdynių šildymui, ventiliatoriams ir kt. Apskritai jutikliniai ekranai liks tik multimedijai. Subaru turi panašius planus. Naujajame Outback 2026 sėdynių šildymo ir kitų populiarių funkcijų valdymas vėl bus atliekamas mygtukais. Tas pats likimas laukia Forester.
„Volkswagen“ nusprendė neapsiriboti pusinėmis priemonėmis – dizaino direktorius Andreas Mindt pažadėjo ‚niekada nebekartoti šios klaidos‘ su pernelyg didele skaitmeninimu. Nauji modeliai su mygtukais jau pateko į rinką ir sulaukė daug teigiamų atsiliepimų. Net Tesla pasitraukia: naujajame „Model Y“ atsirado mygtukai pagrindinėms funkcijoms.
Toks masinis atsitraukimas nuo skaitmeninimo vyksta dėl nerimą keliančių naujienų apie avarijų skaičiaus didėjimą dėl vairuotojų dėmesio nukreipimo. Gamintojai nusprendė, kad vairavimo saugumas yra svarbesnis už bet kokias inovacijas.
Parašyti komentarą