BMW mano, kad perėjimas prie elektromobilių yra kupinas priklausomybės nuo Kinijos. Jei Europa atsisakys automobilių su vidaus degimo varikliais, jai teks vis labiau pasikliauti Kinijos tiekiamomis ličio jonų baterijomis.
Pasak BMW generalinio direktoriaus Oliverio Zipse’s, ES planuoja iki kito dešimtmečio vidurio visiškai pereiti prie elektromobilių. O. Zipse, kaip ir daugelis kitų įtakingų automobilių pramonės ir politikos veikėjų, mano, kad Europa tam nepasirengusi.
Be priklausomybės nuo kinų, yra dar viena problema, kurią kelia dabartinis draudimas, pridūrė Zipse. Tai – didelio masto ES automobilių pramonės sumažėjimas.
Elektromobilių paklausa Europoje buvo mažesnė nei tikėtasi, o vyriausybės subsidijos nėra pakankamai veiksmingos.
Rinkos atšalimas paskatino daugelį gamintojų sumažinti elektromobilių gamybos tikslus. Tarp jų – „Volkswagen“, kuris susidūrė su maža ID.4 ir ID.7 paklausa ir buvo priverstas peržiūrėti savo ekologišką strategiją.