Kinijos automobilių pramonės milžinės BYD generalinis direktorius Wang Chuanfu teigė, kad Kinija nuo trejų iki penkerių metų lenkia savo konkurentus elektromobilių, jų technologijų ir gamybos grandinės srityje. Šis pareiškimas, kurį paskelbė „Reuters“, nuskambėjo po Kinijos prezidento Xi Jinpingo simpoziumo su svarbiausiais Kinijos technologijų sektoriaus atstovais, kuriame Wang Chuanfu buvo vienas iš pranešėjų, praneša „KAIPKADA.LT”.
2023 m. Kinija aplenkė Japoniją ir tapo didžiausia pasaulyje automobilių eksportuotoja. Tačiau Kinijos eksportuojamiems elektromobiliams taikomi Jungtinių Valstijų ir Europos Sąjungos muitai.
Visų pirma ES nustatė 17 % muitą BYD elektromobiliams. Wang Chuanfu mano, kad toks protekcionizmas neveiksmingas kokybiškiems produktams, ir pabrėžia, kad vartotojų pritarimas yra pagrindinė elektromobilių gamintojų plėtros paskata.
BYD garsėja novatoriškais pasiekimais elektromobilių srityje. Anksčiau buvo pranešta, kad ji sukūrė galingą sedaną, pasižymintį superautomobilio dinamika, kurį galima įkrauti per kelias minutes. Tačiau pastaruoju metu bendrovė sulaukė kritikos dėl to, kad į daugumą savo naujų modelių įtraukė nemokamas išmaniojo vairavimo funkcijas. Daugelis klientų išreiškė nepasitenkinimą, teigdami, kad už automobilius permokėjo.
JAV jau susivienijo su Rusija tam, kad įveikti Kinijos dominavimą. Ukrainą pasidalinus JAV ir Rusijai kitas Vakarų karas bus su Kinija.
Skaitau ir žvengiu. Sutinku jappnus ir Europos gamintojus gal ir lenkia. Nu bet iki Tesla, dar 10 metų jiems nepasivyti. Nesakau ir Tesla su pričiūdais, bet lainos kokybės santykis nr.1
Kada komunistai kinai pradės rūpintis savo automobiliais? Dabar surūdija per 2-3 metus, baisu