Kinijos automobilių pramonės milžinė BYD ir toliau stebina pasaulį sparčiu augimu. Liepos mėn. bendrovė užėmė trečią vietą pagal pardavimus, aplenkdama daugelį gerai žinomų žaidėjų, įskaitant „Ford“ ir „Hyundai“. Tokią sėkmę lėmė įspūdingas 315 600 parduotų transporto priemonių skaičius.
BYD aktyviai plečia savo geografiją, atverdama naujas rinkas visame pasaulyje, išskyrus Jungtines Amerikos Valstijas. Bendrovė remiasi savo produktų įvairove, siūlydama klientams ne tik tradicinius automobilius su vidaus degimo varikliais, bet ir platų hibridinių bei elektrinių transporto priemonių asortimentą. Ši strategija pasiteisino, nes rugpjūčio mėn. hibridiniai automobiliai sudarė apie 2/3 BYD pardavimų, nors auga ir visiškai elektrinių modelių paklausa.
Nepaisant įspūdingų liepos mėnesio rezultatų, BYD vis dar užima 8 vietą pasaulinėje šių metų pardavimų klasifikacijoje. Tačiau, atsižvelgiant į bendrovės plėtros dinamiką ir aktyvią plėtrą į naujas rinkas, galima tikėtis, kad BYD ir toliau kils šiame reitinge.
Vienas iš pagrindinių BYD sėkmės veiksnių yra konkurencingų kainų ir aukštos kokybės produktų derinys. Tai leidžia bendrovei pritraukti klientų ne tik Kinijoje, bet ir užsienyje. Be to, BYD aktyviai investuoja į mokslinius tyrimus ir plėtrą, todėl gali išlikti automobilių pramonės inovacijų lyderė.
Ekspertai prognozuoja, kad antrąjį šių metų pusmetį BYD pardavimai toliau augs. Bendrovė toliau plečia savo veiklą naujose rinkose ir įvairina gamybą, o tai sukuria tvirtą pagrindą būsimai sėkmei. BYD jau įrodė, kad gali konkuruoti su geriausiais pasaulio automobilių gamintojais, o jos užmojai toli peržengia Kinijos ribas.