Kinijos automobilių gamintojas BYD tvirtai ir užtikrintai žengė į Europos rinką su konkurencingais elektromobiliais ir iš tinklo įkraunamais hibridiniais automobiliais. Sparčiai plėsdamasi bendrovė nepamiršo ir mūsų nedidelės Baltijos šalių rinkos, paskelbusi apie pirmąsias prekybos atstovybes Estijoje.
Estijoje jie bendradarbiaus su „Inchcape Motors“ Estijos padaliniu ir atidarys prekybos atstovybes didžiausiuose šalies miestuose – Taline ir Tartu. Kol kas nepateikta jokios informacijos apie tai, kokius tiksliai modelius BYD siūlys Estijoje ir kokia bus jų kainų politika.
„Inchcape Motors“ Estija pranešimas
Didžiausias pasaulyje elektromobilių gamintojas BYD atvyksta į Estiją.
Didžiausias pasaulyje elektromobilių gamintojas BYD ir bendrovė „Inchcape Motors Estonia“ jau šiais metais Estijoje pradės prekiauti BYD automobiliais, o gruodžio 11 d. Taline, Paldiski Rd. 108, ir Tartu, Kalda Rd. 13, bus atidaryti naujojo prekės ženklo salonai.
BYD modelių gamą sudaro elektromobiliai, iš tinklo įkraunami hibridiniai automobiliai, hečbekai, sedanai ir visureigiai. Iš viso BYD gamina aštuonis skirtingus modelius: „Tang“, „Han“, „ATTO 3“, „Dolphin“, „Seal“, „Seal U“, „Seal U DM-i“ ir „Sealion 7“. Bendrovė į Estiją atveža vietos rinkos poreikius atitinkančius modelius:
- Seal;
- Sealion 7;
- Seal U DM-i.
O kaip bus Lietuvoje?
Nors konkrečių planų dėl Lietuvos dar nepaskelbta, BYD aktyviai ieško galimybių plėstis. Tikėtina, kad BYD pasirinks vieną iš šių strategijų:
- Bendradarbiavimas su esamais automobilių prekybos atstovais: BYD gali sudaryti partnerystės sutartis su vienu ar keliais didžiausiais Lietuvos automobilių prekybos tinklais.
- Savo prekybos tinklo kūrimas: BYD gali nuspręsti atidaryti savo prekybos salonus didžiuosiuose Lietuvos miestuose, tokiuose kaip Vilnius, Kaunas ir Klaipėda.
- Internetinė prekyba: BYD gali pasirinkti tiesioginės internetinės prekybos modelį, kuris leistų klientams užsisakyti automobilius internetu ir juos atsiimti specialiuose atsiėmimo punktuose.
- BYD atėjimas į Lietuvą sustiprintų konkurenciją elektromobilių rinkoje ir suteiktų vartotojams daugiau pasirinkimo galimybių. Tikimasi, kad BYD patrauklios kainos ir inovatyvūs modeliai paskatins spartesnį perėjimą prie elektromobilių Lietuvoje.
Be to, svarbu paminėti, kad BYD yra ne tik automobilių gamintojas, bet ir vertikaliai integruota kompanija, gaminanti savo baterijas, elektros variklius ir kitus komponentus. Tai leidžia BYD kontroliuoti visą gamybos procesą ir užtikrinti aukštą savo produktų kokybę. BYD taip pat investuoja į akumuliatorių technologijų tobulinimą ir yra viena iš lyderių šioje srityje.
Galiausiai, BYD atėjimas į Lietuvą būtų ne tik naudingas vartotojams, bet ir prisidėtų prie šalies ekonomikos augimo. BYD investicijos į prekybos tinklą ir aptarnavimo infrastruktūrą sukurtų naujų darbo vietų ir padidintų mokesčių pajamas
Tai kad ES tuoj prades muitus deti tam BYD, nes uzdaro vietines gamyklos
Muitai bus dedami tik elektromobiliams, o hibridams (benzinas + elektra) ne. Taigi ES šioje vietoje padarė didžiulę klaidą (asmeninė nuomonė).
Bent suprantant kad Lietuvos pramone ir eksportas yra tiekejai Europos gamintojams. Tie kas pirks kiniskus automobilius darys milziniska zala LT ekonomikai: didziules sumos iskeliaus i Kinija, musu pramone liks be darbo.
Pas mus ateina Tesla, o ne kitaicų šūdas. Tegul Estai ir džiaugiasi made in china.
Dėja, bet tas kitaicų šūdas daug geresnis už tą Tešlą! Welcom to Lithuania BYD!
Tai kad tesla irgi gamina kinijoje
O vokiečiuose gaminamoms tešlom nemaža dalimi imamos baterijos iš kinų ir tų pačių byd