Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Didžiausias pasaulyje elektromobilių gamintojas BYD atvyksta į Estiją! Pirmieji salonai jau atsidaro
Automobiliai / Transporto priemonėsVerslas

Didžiausias pasaulyje elektromobilių gamintojas BYD atvyksta į Estiją! Pirmieji salonai jau atsidaro

BYD atkeliauja į Baltijos šalis
Dalintis

Kinijos automobilių gamintojas BYD tvirtai ir užtikrintai žengė į Europos rinką su konkurencingais elektromobiliais ir iš tinklo įkraunamais hibridiniais automobiliais. Sparčiai plėsdamasi bendrovė nepamiršo ir mūsų nedidelės Baltijos šalių rinkos, paskelbusi apie pirmąsias prekybos atstovybes Estijoje.

Estijoje jie bendradarbiaus su „Inchcape Motors“ Estijos padaliniu ir atidarys prekybos atstovybes didžiausiuose šalies miestuose – Taline ir Tartu. Kol kas nepateikta jokios informacijos apie tai, kokius tiksliai modelius BYD siūlys Estijoje ir kokia bus jų kainų politika.

 

„Inchcape Motors“ Estija pranešimas

Didžiausias pasaulyje elektromobilių gamintojas BYD atvyksta į Estiją.

Didžiausias pasaulyje elektromobilių gamintojas BYD ir bendrovė „Inchcape Motors Estonia“ jau šiais metais Estijoje pradės prekiauti BYD automobiliais, o gruodžio 11 d. Taline, Paldiski Rd. 108, ir Tartu, Kalda Rd. 13, bus atidaryti naujojo prekės ženklo salonai.

BYD modelių gamą sudaro elektromobiliai, iš tinklo įkraunami hibridiniai automobiliai, hečbekai, sedanai ir visureigiai. Iš viso BYD gamina aštuonis skirtingus modelius: „Tang“, „Han“, „ATTO 3“, „Dolphin“, „Seal“, „Seal U“, „Seal U DM-i“ ir „Sealion 7“. Bendrovė į Estiją atveža vietos rinkos poreikius atitinkančius modelius:

  • Seal;
  • Sealion 7;
  • Seal U DM-i.

BYD žengia į Estiją

O kaip bus Lietuvoje?

Nors konkrečių planų dėl Lietuvos dar nepaskelbta, BYD aktyviai ieško galimybių plėstis. Tikėtina, kad BYD pasirinks vieną iš šių strategijų:

  • Bendradarbiavimas su esamais automobilių prekybos atstovais: BYD gali sudaryti partnerystės sutartis su vienu ar keliais didžiausiais Lietuvos automobilių prekybos tinklais.
  • Savo prekybos tinklo kūrimas: BYD gali nuspręsti atidaryti savo prekybos salonus didžiuosiuose Lietuvos miestuose, tokiuose kaip Vilnius, Kaunas ir Klaipėda.
  • Internetinė prekyba: BYD gali pasirinkti tiesioginės internetinės prekybos modelį, kuris leistų klientams užsisakyti automobilius internetu ir juos atsiimti specialiuose atsiėmimo punktuose.
  • BYD atėjimas į Lietuvą sustiprintų konkurenciją elektromobilių rinkoje ir suteiktų vartotojams daugiau pasirinkimo galimybių. Tikimasi, kad BYD patrauklios kainos ir inovatyvūs modeliai paskatins spartesnį perėjimą prie elektromobilių Lietuvoje.

Be to, svarbu paminėti, kad BYD yra ne tik automobilių gamintojas, bet ir vertikaliai integruota kompanija, gaminanti savo baterijas, elektros variklius ir kitus komponentus. Tai leidžia BYD kontroliuoti visą gamybos procesą ir užtikrinti aukštą savo produktų kokybę. BYD taip pat investuoja į akumuliatorių technologijų tobulinimą ir yra viena iš lyderių šioje srityje.

Galiausiai, BYD atėjimas į Lietuvą būtų ne tik naudingas vartotojams, bet ir prisidėtų prie šalies ekonomikos augimo. BYD investicijos į prekybos tinklą ir aptarnavimo infrastruktūrą sukurtų naujų darbo vietų ir padidintų mokesčių pajamas

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

7 Komentarai

guest
7 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
rembo
rembo
prieš 6 mėnesių

Tai kad ES tuoj prades muitus deti tam BYD, nes uzdaro vietines gamyklos

Mindaugas Bružas
Administratorius
prieš 6 mėnesių
Atsakinėti į  rembo

Muitai bus dedami tik elektromobiliams, o hibridams (benzinas + elektra) ne. Taigi ES šioje vietoje padarė didžiulę klaidą (asmeninė nuomonė).

Mano vardas
Mano vardas
prieš 6 mėnesių

Bent suprantant kad Lietuvos pramone ir eksportas yra tiekejai Europos gamintojams. Tie kas pirks kiniskus automobilius darys milziniska zala LT ekonomikai: didziules sumos iskeliaus i Kinija, musu pramone liks be darbo.

Pachmas
Pachmas
prieš 6 mėnesių

Pas mus ateina Tesla, o ne kitaicų šūdas. Tegul Estai ir džiaugiasi made in china.

Trex
Trex
prieš 6 mėnesių
Atsakinėti į  Pachmas

Dėja, bet tas kitaicų šūdas daug geresnis už tą Tešlą! Welcom to Lithuania BYD!

Cha
Cha
prieš 6 mėnesių
Atsakinėti į  Pachmas

Tai kad tesla irgi gamina kinijoje

Hose
Hose
prieš 6 mėnesių
Atsakinėti į  Cha

O vokiečiuose gaminamoms tešlom nemaža dalimi imamos baterijos iš kinų ir tų pačių byd

Panašūs straipsniai
Naujausia Android Auto 14.4 versija

Pasirodė nauja „Android Auto“ 14.4 versija: jau galite ją atsisiųsti, žadamas sklandesnis veikimas

Vartotojams pradėtas platinti „Android Auto 14.4“ atnaujinimas. Jame pateikiami smulkūs pataisymai ir...

Graikų policija

Baudos Lietuvoje juokingos: „Čia bauda gali siekti 8000 eurų”. Tai galioja ir turistams

Manote, kad tik Lietuvoje baudos yra didelės? Atrodo, kad kitų šalių įstatymų...

Blogai valo valytuvai

Neveikia ir baisiai tepa. Susidėvėjusius valytuvus galite „sutaisyti“ iš karto

Kodėl valytuvai neveikia? Tai didžiulė problema ne tik žiemą, bet ir vasarą,...

Mokėjimai kortele

Mėnuo su naujos kartos kasos aparatais: mitus sklaido reali verslo patirtis

Nuo gegužės 1-osios smulkusis ir vidutinis verslas Lietuvoje įpareigotas naudoti naujos kartos...