Daugelis automobilių savininkų laikosi gamintojų pateiktų automobilio priežiūros rekomendacijų, tačiau kai kurie mano, kad tam tikrais atvejais gali jas ignoruoti ir daryti ką nori. Kalbant apie variklio alyvą, paprastai rekomenduojama 5W30 arba 5W40. Vairuotojas paaiškino, kada ir kokią alyvą geriau naudoti.
Jei naudosite tirštesnę alyvą, kuri yra maždaug 1,5 karto klampesnė, tai esant didelei apkrovai ji geriau apsaugos variklio dalis, nes sukurs storesnį sluoksnį. Ši alyva taip pat geriau veikia esant aukštai temperatūrai. O mažiau tiršta alyva gali būti per skysta, todėl gali padidėti variklio dilimas.
Tačiau tai nereiškia, kad visiems reikia naudoti tirštesnę alyvą. Daugelis šiuolaikinių variklių suprojektuoti su labai mažais atstumais tarp dalių ir siaurais alyvos kanalais. Dėl šios priežasties esant aukštai temperatūrai tirštesnė alyva gali blogiau cirkuliuoti, todėl kyla pavojus, kad ji negalės pasiekti visų dalių, kurias reikia sutepti.
Ilgą laiką eksploatuojamuose varikliuose dėl nusidėvėjimo padidėja tarpai tarp dalių. Tokiais atvejais specialistai rekomenduoja naudoti tirštesnę alyvą. O naujuose automobiliuose geriau laikytis gamintojo rekomendacijų ir naudoti mažiau tirštą alyvą.