Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Elektromobilių tvarumas ir įprastų variklių našumas: vairuotojai vis dažniau renkasi abi šias savybes turinčius automobilius
Automobiliai / Transporto priemonės

Elektromobilių tvarumas ir įprastų variklių našumas: vairuotojai vis dažniau renkasi abi šias savybes turinčius automobilius

Renault Symbioz full hybrid E-Tech – Iconic – Mercury Blue – Renault Espace full hybrid E-Tech – Iconic – Baltic Blue Grey (002)
Dalintis

Siekdami tvarumo, bet galbūt dar atsargiai žvelgdami į elektromobilius, vairuotojai Europoje vis dažniau renkasi hibridinius modelius. Šio tipo jėgainės savyje derina elektrinės pavaros ekologiškumą ir vidaus degimo variklio našumą, bet tuo pačiu nekuria priklausomybės nuo reguliarių įkrovimų. Štai vien Lietuvoje, remiantis bendrovės „AutoTyrimai“ duomenimis, per pirmuosius 6 šių metų mėnesius iš viso registruoti 589 nauji automobiliai, iš kurių 107 (18,17 proc.) – su hibridine pavara. Savo ruožtu tokie gamintojai kaip „Renault“ taip pat nuolat plečia šių modelių pasiūlą.

Patirties, inovacijų ir našumo sintezė

Specializuotos „Renault“ žinios elektromobilumo srityje 2021 m. virto modernia „E-Tech full hybrid“ pavaros sistema, apimančia daugiau nei 150 skirtingų patentų. Pagrindą šiai pavaros sistemai, ypač kalbant apie energijos rekuperaciją, sudarė itin vertinga patirtis „Formulės-1“ lenktynėse. Šiandien „E-Tech full hybrid“ pavara naudojama įvairiuose „Renault“ modeliuose – nuo kompaktiškojo „Clio“ iki veržlaus „Rafale“.

Nuo „E-Tech full hybrid“ technologijos pristatymo „Renault“ jau pardavė daugiau nei 750 tūkst. automobilių su minėta pavara. Šiandien prancūzų gamintojas užima antrąją vietą Europoje pagal hibridinių (HEV) automobilių pardavimą, o 2025 metų pradžioje hibridų dalis „Renault“ pardavime išaugo 7,8 proc., lyginant su pirmuoju 2024 metų ketvirčiu.

Šie skaičiai rodo aiškią tendenciją – vis daugiau vairuotojų renkasi sprendimus, kurie suderina rūpestį aplinka su kasdienio vairavimo patogumu. Tai puikus pasirinkimas tiems, kurie dar nesvarsto visiškai pereiti prie elektromobilio, bet nori naudotis jo privalumais: tylus užvedimas, galimybė važiuoti vien elektra tiek mieste, tiek užmiestyje, energijos atgavimas stabdant. Visa tai ne tik sumažina sąnaudas, bet ir paverčia kelionę dar malonesne.

Symbioz hybrid (002)

Naujas balansas tarp galios ir efektyvumo

Reaguodama į augantį susidomėjimą hibridinėmis pavaromis, kurių nereikia įkrauti iš tinklo, „Renault“ pristato naują 160 arklio galių „E-Tech full hybrid“ versiją. Šis sprendimas sujungia vidaus degimo variklį ir du elektros variklius – o viskas veikia be išorinio įkrovimo. Dėl pažangios energijos valdymo sistemos didžiąją dalį kasdienės kelionės, ypač mieste, galima įveikti vien tik elektra.

Naujoji „E-Tech full hybrid 160 AG“ pavara užtikrina dar didesnį efektyvumą – vidutinės degalų sąnaudos siekia tik 4,3 l/100 km (ankstesnėje versijoje – 4,7 l). Tokie rezultatai reiškia ne tik iki 40 proc. mažesnes degalų sąnaudas, bet ir reikšmingai sumažintą CO₂ emisiją – iki 98 g/km „Symbioz“ modelyje.

Tai sprendimas, tinkantis tiek tiems, kurie vertina ramesnį, ekonomišką vairavimą, tiek ieškantiems daugiau dinamikos kelyje. Naujasis 1,8 litro darbinio tūrio variklis su 1,4 kWh talpos baterija bus siūlomas „Captur“ ir „Symbioz“ modeliuose. Be „full hybrid“ versijos (160 AG), „Renault Symbioz“ modelyje taip pat siūloma ir „mild hybrid“ versija (140 AG).

Espace hybrid (002)

Pažangi technologija ir dinamiškas vairavimas

„Renault“ jau daugelį metų tobulina „E-Tech“ technologiją, o hibridinė 200 arklio galių versija – vienas universaliausių šios sistemos pavyzdžių.

Naujuosiuose „Renault Espace“ ir „Austral“ modeliuose montuojama pažangi „E-Tech full hybrid 200 AG“ pavara, kurią sudaro 1,2 l trijų cilindrų turbobenzininis variklis (130 AG) ir du elektros varikliai. Pagrindinis elektros variklis (70 AG) leidžia važiuoti elektra, o antrasis veikia kaip starteris-generatorius – padeda užvesti vidaus degimo variklį ir palaiko automatinės pavarų dėžės darbą.

Naujoji išmanioji daugiarežimė automatinė pavarų dėžė be įprastos sankabos užtikrina sklandų pavarų perjungimą, greitą reakciją ir dinamišką važiavimą. Naujasis „Espace“ įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h per 8,8 sekundės, o nuo 80 iki 120 km/h – vos per 6 sekundes. Pažangus valdymo algoritmas leidžia greitai reaguoti į vairuotojo veiksmus ir panaikina bet kokį vėlavimo ar inercijos pojūtį greitai akceleruojant ar manevruojant.

Pavarų sistema automatiškai prisitaiko prie važiavimo sąlygų ir parenka vieną iš penkių darbo režimų, tarp kurių: visiškai elektrinį, hibridinį ar energiją grąžinantį (rekuperacijos). Esant vidutinėms degalų sąnaudoms – 4,8 l/100 km (CO₂ emisija – 108 g/km, vyksta homologacijos procesas), „Espace“ gali įveikti iki 1100 km vienu degalų baku – ir visa tai be būtinybės įkrauti akumuliatorių.

Renault Symbioz full hybrid E-Tech – Esprit Alpine – Flame Red (3) (002)

Klasikinis sprendimas su naujoviškumo potėpiais

Tiems, kurie vertina tradicinį benzininį variklį, tačiau nori sumažinti degalų sąnaudas ir CO₂ emisiją, „Renault“ siūlo 160 arklio galių „mild hybrid“ pavarą. Ji sukurta remiantis 1.3 TCe benzininiu varikliu, veikiančiu kartu su 12 voltų elektros sistema, kuri palaiko vidaus degimo variklį svarbiausiais važiavimo momentais – pavyzdžiui, įsibėgėjant ar važiuojant intensyviu miesto režimu.

Ši pavara, siūloma modelyje „Austral“, nereikalauja įkrovimo, o vidutinės degalų sąnaudos siekia apie 6,2 l/100 km. Kartu su CVT automatine transmisija ir priekinių varančiųjų ratų pavara, tai tampa puikiu pasirinkimu vairuotojams, ieškantiems pusiausvyros tarp komforto ir efektyvumo kasdienėse kelionėse.

Renault Symbioz full hybrid E-Tech – Esprit Alpine – Flame Red (2) (002)

Pažangi technologija ir įspūdinga galia

Naujasis „Renault Rafale“ atveria naują puslapį markės hibridinių pavarų istorijoje, pristatydamas „hyper hybrid E-Tech 4X4 300“ sistemą su 300 arklio galių. Tai yra įkraunamas („plug-in“) hibridas, pasižymintis itin aukštu technologiniu lygiu.

Renault Symbioz full hybrid E-Tech – Esprit Alpine – Flame Red (002)

Tai pažangiausia „Renault“ sukurta pavara, kurioje 1.2 TCe benzininis variklis (150 AG) veikia kartu su trimis elektros varikliais: dviem pagrindiniais (priekyje ir gale) bei aukštos įtampos starteriu-generatoriumi. Dėl 22 kWh talpos traukos akumuliatoriaus automobilis gali įveikti iki 105 km vien elektra (pagal WLTP), o su pilnu degalų baku ir įkrautu akumuliatoriumi „Rafale“ nuvažiuoja net iki 1000 km be papildomo įkrovimo ar degalų papildymo.

Renault Symbioz full hybrid E-Tech – Esprit Alpine – Flame Red (1) (002)

Ši pažangi pavara užtikrina nuolatinį visų varančiųjų ratų veikimą, greitą įsibėgėjimą (0–100 km/h per 6,4 sek.) ir išmanų sukimo momento paskirstymą, atsižvelgiant į kelio sąlygas bei pasirinktą važiavimo režimą. Galimybė važiuoti visiškai elektriniu režimu, o prireikus – rankiniu būdu įjungti „Electric“ režimą arba „E-Save“ funkciją, leidžia „Rafale“ puikiai prisitaikyti tiek prie miesto ritmo, tiek prie tolimų kelionių. Pavaros efektyvumą patvirtina ir oficialūs degalų sąnaudų duomenys: tik 0,5 l/100 km, kai akumuliatorius pilnai įkrautas, ir vos 5,8 l/100 km, kai jis išsikrovęs.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Parašyti komentarą

0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Žalias greičio ženklas

Ispanijoje bandomas „žalias“ greičio ženklas, bet ar jis reikalingas? Situacija Lietuvoje – aiškesnė

Ispanijos keliuose pasirodė naujas, žalios spalvos greitį nurodantis ženklas, tačiau jis sukėlė...

Stabdykite automobilį

Nedelsiant sustabdykite automobilį, jei užuodžiate šį kvapą: mechaniko perspėjimas

Žinomas amerikiečių automobilių mechanikas ir „YouTube“ turinio kūrėjas Scotty Kilmeris perspėjo savo...

original_VolkswagenTransporter

Išsami „Volkswagen“ komercinių automobilių apžvalga 2025: kurį modelį pasirinkti Jūsų verslui?

Kaip ilgametis komercinio transporto rinkos stebėtojas, mačiau ne vieną modelių atnaujinimą. Tačiau...

TOP vidutinės klasės visureigiai

Renkamės vidutinio dydžio ir vidutinės kainos visureigį – TOP 5 anot Lietuvos vairuotojų

Pirkdami vidutinės klasės prieinamos kainos visureigį/krosoverį, susiduriame su nuo seno itin populiariais...