Tai bus sistema, panaši į tą, kuri naudojama „Luxeed“, „Stelato“ ir „Maextro“ modeliuose, priklausančiuose „Harmony Intelligent Mobility“ aljansui. Qiankun ADS 3.0 gali valdyti automobilį miesto gatvėmis, atpažinti įvairias kliūtis ir savarankiškai parkuotis. Pirmieji autopilotą galės išbandyti naujojo „Audi A5“ savininkai iš Kinijos.
„Audi“ automobiliuose bus naudojama ‚Huawei‘ automatinio valdymo sistema. Kol kas naujojo A5 specifikacija skirta Kinijai, tačiau ateityje ši technologija gali būti pritaikyta ir kitiems modeliams. Tai nestebina. Bendrovės dar 2018 m. pasirašė strateginės partnerystės sutartį, o tuo pačiu metu pasaulinėje daiktų interneto parodoje buvo pristatytas Q7 prototipas su ketvirto lygio autopilotu. Akivaizdu, kad bendradarbiavimas šioje srityje tęsiasi, o kitas jo etapas bus „Qiankun ADS 3.0“ sistemos pristatymas.
Šią programinės ir techninės įrangos platformą galima rasti krosoveryje „Luxeed R7“ ir sedane „Stelato S9“, o ateityje ji pasirodys ir mikroautobuse „Maextro“. Kompleksas geba valdyti sudėtingus scenarijus (įskaitant stovėjimą be priežiūros) ir „supranta“ situaciją patyrusio vairuotojo lygiu. Autopilotas veikimui naudoja vadinamąjį GOD tinklą (angl. General Obstacle Detection). Jis renka duomenis iš kamerų, radaro ir tiesiog mato kliūtis. Sistema atpažįsta ne tik pėsčiuosius ir dviratininkus, bet ir akmenis, nuolaužas ir net apvirtusius automobilius.
Naujasis „Audi A5“ yra pirmasis PPC (angl. Premium Platform Combustion) platformos, kuri sukurta siekiant pratęsti degalais varomų automobilių tarnavimo laiką bent jau pereinamuoju etapu, kol elektromobiliai pagaliau taps masiniais. Šeimą sudaro liftbackas ir universalas, kiekvienas su keliomis modifikacijomis.
Bazinės versijos varomos 2,0 TFSI benzininiu turbininiu keturračiu, o aukščiausios klasės S5 – 3,0 TFSI V6. Variklis gali būti varomas priekiniais ratais arba visais varančiaisiais ratais quattro/quattro ultra.