Dėl šios problemos oro pagalvės gali visiškai neveikti, t. y. avarijos atveju jos neišsiskleis. Atšaukimo kampanija palies 49 719 automobilių, įskaitant 40 144 standartines krosoverio versijas su vidaus degimo varikliu ir 9 575 hibridinius automobilius.
2024 m. krosoverio “Santa Fe” savininkai Nacionalinės kelių eismo saugumo administracijos (NHTSA) prašymu kviečiami į “Hyundai” techninės priežiūros centrus JAV rinkoje. Tačiau tokių problemų gali kilti ir kitų pasaulio rinkų automobiliuose.
Problema susijusi su laidų pynėmis, kurios gali būti pažeistos dėl dažno automobilio naudojimo. Pagrindinis laidų pluoštas, kuris yra nutiestas palei grindis, ilgainiui gali trintis į antrosios eilės sėdynę. Dėl to oro pagalvės gali įsijungti be įspėjimo. Staigus oro pagalvių išsiskleidimas be jokios priežasties kelia didelį pavojų žmonių sveikatai. Pažeista laidų grandinė taip pat gali išjungti oro pagalvę.
NHTSA dokumentuose minimas bent vienas atvejis, kai galinėje sėdynėje netikėtai išsiskleidė oro pagalvė. Atlikus tolesnį tyrimą, nuo 2024 m. vasario 5 d. nustatyti aštuoni oro pagalvių gedimo atvejai. Dėl sugedusios laidų grandinės gali užsidegti oro pagalvės įspėjamoji lemputė prietaisų skydelyje.
Sprendimas
Jūsų “Hyundai” atstovybės technikai patikrins laidų pynę ir pritvirtins ją taip, kad ji neliestų sėdynės. Jei bus nustatyta, kad laidai pažeisti, jie bus pakeisti naujais ir pritvirtinti atokiau nuo sėdynės. Rugsėjo 23 d. prasidės “Hyundai Santa Fe 2024” savininkų kvietimas į atstovybes.